Kan mijn ogen niet van hém afhouden.

Ik heb een paar lessen met een super leuke jongen J. En hij is echt super aardig en pretty good looking. Maar het irritante is, dat ik steeds naar hem kijk. Ik weet niet hoe het komt, ik praat gewoon met hem en lach weleens met hem dus het is niet dat ik een of andere stille aanbidder ben. Ik probéér altijd niet te staren. Maar het lukt me soms niet. En dan krijg ik een smsje ‘’ Lekker naar de deur aan het staren ?’’ ( Hij zit dan bij de deur) en dan word ik echt helemaal rood.

Weet iemand hoe ik kan stoppen met staren?

pak een foto van zn hyves af en leg die ergens stiekem in je boek ofzo… dan kun je daarna kijken ^^,
misschien waardeloos maar het kan wel helpen… kzou niets beters kunnen bedenken? (:

En dan maar hopen dat hij er niet achter komt :stuck_out_tongue:

Hehe, geen idee…

Idd, anders ben je helemaal de lul! :stuck_out_tongue:

Laat degene die naast je zit (als je die goed kent tenminste :stuck_out_tongue: ) het checken… of je naar hem staart :stuck_out_tongue:
Doe je dat; laat haar je dan een stomp geven, heb je het snel afgeleerd!

hahaha en dan weet hij dat je bij elke stomp kijkt.
Maar hij vind het niet erg dat je staart , denk ik :grinning:
ik heb hetzelfde probleem, ik ben superverliefd op een jongen van m’n klas en ik weet dat hij verliefd op mij is en het enige dat ik doe is staren xD want ik durft niets te doen.
mss moet je es iets doen, dan hoef je niet meer te staren ;p

dan smsje hem toch gewoon terug met,
Nee, eerder naar jou :blush:

dan heb je gelijk een stap gezet, wnt hij vind t blijkbaar niet irritant anders zou die wel boos kijken of zeggen ; wat kijk je de heletijd?

van wie krijg je die smsjes dan? van hem?

had je hem terug gsmst?
ik zou als ik jou was gewoon iets terug smse zodat hij wel weet tot je hem leuk vindt. (:

ja gewoon indd zoiets terug smse

en als hij ziet dat je kijkt kijtk hij ook en hij moet toch zn hoofd omdraaien om te kijken:P

dus hij kijkt ook. ik zeg altijd dingen van haloo jij kijkt ook hoor:P