kan mezelf niet laten gaan

Ik moet even iets kwijt, en aangezien mensen mij kennen hier op girlscene heb ik even een anoniem account aangemaakt.

Ik heb sinds kort een nieuw vriendje, en we hebben nog geen seks gehad maar we zijn wel al wat verder gegaan dan alleen zoenen.
Hij is geen maagd meer, en ik ook niet. en dat weet hij,
maar ik had net zo goed wel kunnen zeggen dat ik nog maagd ben, aangezien ik zo verlegen en onzeker ben op dat moment!

gisteren heeft hij mij gevingerd, en ik kwam klaar maar ik uit dat nooit zo, dus hij had het niet eens in de gaten! ik zei dus van ja stop maar, bood ie naderhand zijn excuses aan omdat ie door was gegaan en vroeg die wat er aan de hand was? of dat hij het verkeerd deed, ik zei dus van nee je deed het helemaal niet verkeerd, maar ik durfde ook niet te zeggen dat ik gekomen was…

Ik zou zo graag gewoon wat zelfverzekerder willen zijn op dat moment! ik voel me ook niet echt sexy ofzo, en ik wil wel proberen wat meer te uiten dat ik het wel lekker vind maar ik wil het ook niet doen om het te doen want dan word het zo fake…
Ik heb het idee dat dat ook gewoon in mijn natuur zit want ik ben verder ook best verlegen en ik ben ook nooit zo van fysiek contact met andere mensen,
met mijn vriendje wel natuurlijk maar ik heb zegmaar vanuit huis uit dat niet meegekregen, ik hou er ook nooit zo van om mensen die ik niet goed ken te knuffelen of bijvoorbeeld te zoenen bij felicitaties

ik voel me gewoon een loser in bed :’) en ik durf dat nou ook niet zo ineens ter sprake te brengen met hem, waarschijnlijk gaat het wel gewoon geleidelijk aan beter enzo maar ik voel me er gewoon rot over…

heeft iemand tips hoe ik me wat meer op mn gemak kan voelen?

Je hoeft je helemaal niet ongemakkelijk te voelen! Niet iedereen maakt veel lawaai in bed.

Ik heb nooit seks gehad, maar ik begrijp je wel denk ik. Het idee van seks alleen al maakt me er echt bang voor, ik heb ook het idee dat ik op dat gebied echt zal falen. Dusja upje.

ik voelde me op het begin ook niet makkelijk
maar ik denk als je elkaar in het begin een beetje aftast en aan raakt dat het sneller komt

dankjulliewel, Ik weet niet of er uberhaupt iemand is die een oplossing heeft behalve met hem praten en gewoon rustig aan doen, maar ik ben blij dat ik het ergens kwijt kan.

Ik vind het zo stom, jongens lijken daar nou nooit last van te hebben, die laten zich gewoon gaan!

up

haha, ik denk juist als je helemaal gaat zitten kreunen dat mensen je dan horen want dat had ik een keer bij een vriendin en toen hoorden we dat gewoon door de muur heen xD dat was echt erg :stuck_out_tongue:

haha ja dat hoeft nou ook weer niet :’)

gewoon zeggen joh xD vinden jongens alleen maar geweldig om te horen als vriend klaarkomt ;'D

ik zou het er gewoon eventjes met hem overhebben, dat jij gewoon niet zo ehm luidruchtig en ‘duidelijk’ bent in bed, en dat hij het wel goed doet en je het lekker vind, maar het gewoon niet zo erg uit.
Ik neem aan dat hij dat echt wel begrijpt!

Ik denk dat het na een tijdje wel makkelijker zal worden om jezelf te laten gaan. Je kent hem nu natuurlijk nog niet zo lang dus het nog even wennen en het vertrouwen moet zich nog verder opbouwen lijkt me.
Gewoon wat tijd geven en dan zal het wel goedkomen lijkt me…

Mijn vriendje kan dat helaas niet… vind het heerlijk als hij ook kreunt maar … ja geen idee…
niet te veel zorgen maken meid. iedereen s anders… en iedereen uit dingen op een andere manier…

Er is niks mis met jou, je bent gewoon misschien wat meer verlegen en moet eerst even zijn lichaam ook beter leren kennen en alles. ik zou 't gewoon even zeggen!! en gewoon zeggen als je klaarkomt joh haha

Je moet dit bespreekbaar houden met je vriendje.
Ik vind sommige dingen ook ongemakkelijk en heb dat eigenlijk pas laatst (lees na 7 maanden!) gedeeld met vriendlief.
Hij had geen idee dat ik het zo ervaarde! Nadat we erover gesproken hebben snapt hij het beter en kan ik me wat meer ontspannen.