Ik moet even iets kwijt, en aangezien mensen mij kennen hier op girlscene heb ik even een anoniem account aangemaakt.
Ik heb sinds kort een nieuw vriendje, en we hebben nog geen seks gehad maar we zijn wel al wat verder gegaan dan alleen zoenen.
Hij is geen maagd meer, en ik ook niet. en dat weet hij,
maar ik had net zo goed wel kunnen zeggen dat ik nog maagd ben, aangezien ik zo verlegen en onzeker ben op dat moment!
gisteren heeft hij mij gevingerd, en ik kwam klaar maar ik uit dat nooit zo, dus hij had het niet eens in de gaten! ik zei dus van ja stop maar, bood ie naderhand zijn excuses aan omdat ie door was gegaan en vroeg die wat er aan de hand was? of dat hij het verkeerd deed, ik zei dus van nee je deed het helemaal niet verkeerd, maar ik durfde ook niet te zeggen dat ik gekomen was…
Ik zou zo graag gewoon wat zelfverzekerder willen zijn op dat moment! ik voel me ook niet echt sexy ofzo, en ik wil wel proberen wat meer te uiten dat ik het wel lekker vind maar ik wil het ook niet doen om het te doen want dan word het zo fake…
Ik heb het idee dat dat ook gewoon in mijn natuur zit want ik ben verder ook best verlegen en ik ben ook nooit zo van fysiek contact met andere mensen,
met mijn vriendje wel natuurlijk maar ik heb zegmaar vanuit huis uit dat niet meegekregen, ik hou er ook nooit zo van om mensen die ik niet goed ken te knuffelen of bijvoorbeeld te zoenen bij felicitaties
ik voel me gewoon een loser in bed :’) en ik durf dat nou ook niet zo ineens ter sprake te brengen met hem, waarschijnlijk gaat het wel gewoon geleidelijk aan beter enzo maar ik voel me er gewoon rot over…
heeft iemand tips hoe ik me wat meer op mn gemak kan voelen?