Kan jou vriend koken?

Ge-we-ld-ig! Mijn vriend kan dus totaal niet koken… zelfs geen friet want die zijn binnen no-time zwart! Pizza uit de oven halen lukt niet… die viel laatst vanuit de oven ineens op de grond! En Noodels afgieten dat lukt ook niet, de helft lag in de goot. Hij vroeg zelfs nog; Mag ik het zo eruit halen en dan terug doen… of mag dat niet van jou! Geweldig…

Maaaarrrrr … kan jou vriendje koken? Of iets in die richting?

Uhm , ik heb een vriendin. En ze kan wel standaard dingetjes koken, of dingen waarbij op de verpakking staat hoe het moet. Maar een keukenprinsesje is ze niet. Maarja daar ben ik zelf ook een drama in.

ja ! alleen niet zo goed als mijn moeder :angel:

als hij zich verveelt gaat hij me moeder helpen dan heb ik echt zoiets van : hahaha een jongen met een grote bek , stoere praatjes , je kunt het jezelf al helemaal voorstellen : meestal petje op , liefst jogging broek. en toch vind hij het leuk om te koken en me moeder te helpen… alleen houd hij me moeder niet zo bij maar dat vind me moeder niet erg .

Ja! Hij kan sowieso hele lekkere gebakken eitjes maken met kipkruiden er overheen. En bij hem thuis hebben ze een sap-maak-mix-ding en dan maakt ie ook lekkere en gezonde smoothies.

Ehm… hij wil kok worden en koken is zijn hobby/werk, zegt dat genoeg? :stuck_out_tongue:

Hij kan het beter dan mij, maar ik ben een ramp in de keuken xd Maar hij kan het best redelijk ^^

Mijn vriend kan gelukkig goed koken, want ik bak er helemaal niets van XD

hij kan het wel, maar alleen de simpele dingen. Dus gewoon aardappeltjes, vlees en groente/sla.

jhaaa jhaaa:D
hij is kok bij blok 10 wat hier vet bekend is.

Hij kan een beetje koken, hij snapt zeg maar wel hoe het moet maar hij vraagt vaak aan mij als hij het wel goed doet haha. En als hij dingen in de oven moet doen pakt hij er de handleiding bij :stuck_out_tongue:

Welke vriend? :stuck_out_tongue:
Maargoed, voor de rest ken ik wel jongens die kunnen koken

I don’t have a boyfriend. Maar mijn beste vriend kan kei goed koken. Hij wilde eerst kok worden. Maar ik lust het nooit, want het bevat altijd wel groente enzo. En dat lust ik niet.

haha nouu ik moest hem leren afgieten dus dan weet je het wel (A) nee hoor, voor de rest lukt het hem aardig! Als het maar op de verpakking staat :stuck_out_tongue:

mijn vriend kan het wel, alleen meestal ben ik het die dan wat eten maakt :stuck_out_tongue: maaarr dat vind ik niet erg

alleen bami, shoarma en frietjes ;p en nog wel klein beetje maar niet echt. ik kook wel vaak voor hem ;p

Mijn vriend kan beter koken dan ik, en hij vind het ook heel leuk.:3

ge-we-ld-ig…?? (lijkt me niet zeer uitspreekbaar zo)

Mijn vrienden tot nu toe konden zeker wel koken. Maarja, die woonden al op kamers enzo. Mijn puberliefdetjes, nee die konden het niet.

Mijn vriend kan heerlijk koken heeft dan wel meer ervaring met koken nog dan mij haha hij is 27

ja hij vind het echt leuk! vooral omdat ik deels indisch ben en dan gaat hij altijd aan mijn oma vragen hoe hij alles moet maken XD

de laatste tijd wil hij steeds voor me gaan koken maar dan maakt zijn moeder het al voor hij het zelf kan doen…

Mijn vriend heeft de 2e kerstdag gekookt… en dat was echt geweldig: gevulde pasteitjes, kaasaardappelpuree… echt heel erg lekker. CSI MJUMMIE!!! :couplekiss_man_woman: