kan jij elke jongen krijgen die je wilt???

je ziet er zo goed uit maar toch kan je niet die ene jongen krijgen die je wilt dat is toch raar ?
en omdat hij jou niet wil of misschien wel ?? ga jij twijfelen aan jezelf en dat is nou het kutte van alles altijd
waar je eerst mee begint is twijfelen aan jezelf, je gedrag je uiterlijk. je word er vaak op gewezen dat je wel knap bent
ik bedoel dat doet je wel goed maar,
als hij weer zo roekeloos afstandelijk tegen je doet valt al het positieve weer weg.
zeg nou eerlijk hoe positief kan je blijven als iemand
de hele tijd afstandelijk doet.
en dan denk jij achter de pc natuurlijk ! hallo zet hem uit je hoofd hij is het niet waard!!
waarscheinlijk is dat ook wel zo, maar zo voelt het niet. ik bedoel er is misschien toch wel ooit iets geweest waaraan
ik me blijf vasthouden
dan denk ik misschien komt dat ene moment weer terug. Verliefdheid is niet voor iedereen een toverboom! voor jou wel ?? vertel

ik heb mazzel gehad; alle jongens die ik tot nu toe echt leuk vond, kon ik krijgen. :stuck_out_tongue: maar soms vond ik 'n jongen heel erg cute, en als ik dan merkte dat hij geen interesse had, en vaak ook niet bij mij paste, was 't meteen over. I’m a lucky girl ;p

Natuurlijk niet, hij hoeft jou toch niet te zien zitten. Misschien heb je wel een leuke kop maar een verrot innerlijk.

natuurlijk krijg ik alle jongens die ik wil…

Niet dus, lijkt me logisch dat dat niet altijd zo is jammer genoeg

Jaa zoiets heb k ook.

zelfde

Natuurlijk kan je niet iedere jongen krijgen die je wilt. Je kunt er misschien wel goed uitzien en een spontane meid zijn, maar dan is het alsnog arrogant om te denken dat elke jongen voor je zou moeten vallen. Een mooi uiterlijk is geen garantie tot een succesvol liefdesleven, sterker nog: vaak staat dat in de weg. Je zou eigenlijk liever moeten hebben dat jongens je leuk vinden omdat je een leuk innerlijk hebt, dan omdat je een leuk uiterlijk hebt.

Ohja: misschien is het zo dat je juist dié jongen die jou niet wil hebben, dat je juist hem leuk vindt?

Nee, ik kan niet alle jongens krijgen die ik wil. Maar ik heb wel gemerkt dat uiterlijk ook niet alles is. Zeg maar, vroeger was ik echt belachelijk onzeker enzo, en dan denk je alleen maar de hele tijd; omg ik ben zo lelijk!

Maar op het moment dat je die knop omzet, als je lekker in je vel zit enzo, en gewoon gaat flirten, dan merk je echt wel dat ze 9 van de 10 keer terug flirten, en het zal niet altijd (lees: vaak niet) om iets serieus gaan, maar gewoon flirten is ook goed voor je zelfvertrouwen (en soms tover je er nog een leuke avond uit ook)!

Trouwens, als die jongen afstandelijk doet, en het is dus niet gezellig met hem, waarom zou je dan de moeite nemen om hem te veroveren. Als het gewoon niet klikt, zal het nooit echt een spannende relatie worden… Gewoon weer verder flirten, niet bang zijn, want uiteindelijk kom je wel iemand tegen waarmee het wél heel gezellig is, en die ook hard z’n best zal doen voor jou. (:

ik kan veel jongens krijgen, maar er is een jongen, die vind ik al jaren leuk. En die kan ik maar niet krijgen.
xx

Nee, helemaal niet

Ik vind je verhaal onlogisch ofzo. ><"
En ik denk het niet…?

Dat ligt eraan hoe je het bekijkt.
Ik heb behoorlijk grote vrouwelijke rondingen om het zo maar te zeggen en dat vinden ( de meeste ) jongens wel leuk.
Maar ik zou daar echt nooit mee te koop lopen ofzo, dat vind ik echt sletterig.

Ik heb echt zoiets heel raars bij jongens. Ik val namelijk op lang & blond en krijg altijd iets met klein & donker… Maarja, als het toch gezellig is!
En voor jouw probleem: kijk het nog een maandje aan ofzo, is er dan nóg geen contact of iets dergelijks, zou ik ermee stoppen. Laten we maar zeggen: niet een hand vol maar een land vol! Succes!

Ja daarom ben ik ook verloofd met rob pattinson ;3

Ontopic;
Nee maar, eh weet niet. Soms wel soms niet.

Nee, bij lange na niet. In tegenstelling tot (vrijwel) al mijn vriendinnen, die zoveel aandacht krijgen van jongens.

Mooi gevonden worden is relatief. Misschien is dat je antwoord waarom je hem niet kunt krijgen. Of misschien is het omdat hij je te oppervlakkig vindt.

Om het te verduidelijken, ik heb nog nooit een jongen ‘gekregen’. Niet dat er echt een was die ik wilde ofzo maargoed.

Natuurlijk kun je niet elke jongen krijgen die je wilt.

Ja precies!

Of een knap meisje is zo’n verschrikkelijke slet dat hij niet eens de moeite wil doen :zipper_mouth_face:

nee, ik dacht het niet. xd
maar bij vriendinnen lijkt het altijd alsof alle jongens hen geweldig vinden.