Kan je zwanger zijn?

Hey
Ik ben een beetje in de stress
Ik heb 3 keer onveilige seks gehad in mijn ovulatie waarschijnlijk blijkbaar, en mijn vriend is alle 3 de keren in mij klaar gekomen
1 keer hij boven ik onder en 2 keer ik boven hij onder
Het was echt super stom achteraf en we hadden echt slimmer moeten zijn maar nu ben ik dus een beetje in de stress? Zou ik zwanger kunnen worden?
Want ze zeggen ook dat als je in een erg stressvolle situatie zit je minder snel zwanger wordt toch? En mijn situatie is al een paar weken alles behalve stressloos

Hoe kan j e3x onveilig seks hebben gehad en niet op het moment zelf denken dat je onveilig bent??
anyway,
er is zeker een kans als je onveilig bent gewest.
Of stress een factor is bij zwanger worden, weet ik niet. Ik weet wel dat je best gewoon een morning after pil moet nemen (als het binnen de 72 is gebeurd) en eventueel afwachten voor de zwangerschapstest

Ja je kunt zwanger zijn. Waarom heb je 3x onveilige seks gehad en waarom heb je geen MAP genomen?

Ja het was echt super stom, we hadden er de eerste keer niet echt aan gedacht en ja mijn vriend is daar nogal makkelijk in, en nu denk ik ook hoe stom konden we zijn.

Ik snap ook echt niet hoe je 3(!) keer achter elkaar dezelfde fout kunt maken. Maargoed, als ik jou was zou ik snel een zwangerschapstest doen.

Ja, je kunt zwanger zijn. Snel een test doen dus en koop condooms of ga aan de pil.

Je vriend is daar nogal makkelijk in? Sorry hoor, maar ik vind ook dat jij als vrouw zijnde je verantwoordelijkheid moet nemen.

Ik snap je vriend ook niet. Mijn vriend zou echt nooit zonder condoom seks hebben (aangezien ik geen andere anticonceptie gebruik). Als je volwassen genoeg bent om seks te hebben, moet je begrijpen dat je anticonceptie moet gebruiken als je niet zwanger wilt worden en zul je ook met de eventuele gevolgen (zwangerschap, soa) moeten dealen.

Maar dit is toch ook jouw verantwoordelijkheid?

Samen seks = beide verantwoordelijk.

Doe over 2 weken een test, je kan zwanger zijn ja. Voor nu slotje want algemeen topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.7700.html