Kan je teveel bij elkaar zijn? En wat vinden jullie van...

Hee meiden,

Hier alweer een nieuw topic haha! Topics schrijven helpt bij mij altijd goed, dan lijkt het opeens
minder erg en vind het interessant om andere ideeën te horen^^

Maar even om terug te komen op het onderwerp.
Het hele weekend hebben mijn vriend en ik bij mij geslapen, nu wil ik al weer heel graag met
hem slapen. Het liefst zou ik nu gewoon naar hem toe gaan en bij hem slapen.
Maar elke keer er aan toe geven is dat wel goed? Word het dan niet te snel normaal of
ben je elkaar dan niet sneller zat?

Hoe doen jullie dit? En geven jullie er elke keer aan toe?
Iemand ervaringen hiermee?

Dankjewel alvast!

En wat vinden jullie er van, om elkaar bijvoorbeeld expres even een week niet te zien?
Dat je even minder praat en elkaar even niet ziet? Een vriendin van mij zei, dan leer je weer even alleen te lopen en je komt jezelf ook even tegen, dat je het even alleen met doen en als je elkaar weer ziet het extra leuk is!
Ziet iemand hier wat in of denken jullie waar slaat dat op? Waarom zou dat nodig zijn?
Ik denk zelf dat het best even goed kan zijn, soms denk ik ook wel van nu even niet even niks.

Ik ben m’n vriend nooit zat, maar ik merk wel dat als ik een week non stop bij hem ben geweest ik nog wel erg behoefte heb aan mn eigen plekje

Waarom kun je niet gewoon je vragen in een topic stellen in plaats van meerdere topics openen?

OT: Toen ik een vriend had was ik hem eigenlijk best snel zat dus als ik een weekend samen met hem was geweest vond ik het niet erg om hem een week niet te zien maar goed ik ben een geval apart volgens mij.

^dit had ik in het begin ook heel erg. inmiddels valt het wel mee, maar elkaar na drie dagen ofzo steeds constant te hebben gezien vind ik het altijd wel weer fijn ‘om een eigen plekje’ te hebben. zoals Patronumx het al verwoord. :slightly_smiling_face:

Wij zien elkaar wel elke dag. Maar we doen samen ook ons eigen ding. Je moet niet constant aandacht willen of dingen samen willen doen. Slapen vind ik juist prima, dan hebben we altijd goede gesprekken en samen in slaap vallen is altijd leuk, al zeg ik t zelf.

Normaal spenderen mijn vriend en ik slechts 1 nacht samen. Een keer sliepen we 2 nachten samen, en toen had ik echt een sterke behoefte om even écht alleen te zijn.

Ik ben echt een kontlikker wat dat betreft.
Liefst geef ik alles op om bij hem te zijn… Maar ik probeer er heel erg op te letten dat ik dat niet doe.
Een keertje afwijzen om te komen doet me goed, ik merk dat ik het dan weer extra leuk vind om bij hem te zijn. ookal wil ik al heel graag bij hem zijn.

Mijn vriendin bv die is hetzelfde als ik maar die geeft er ook aan toe.
Nu kan ze geen sleepover’s met mij doen want haar vriend en zij slapen al 1 jaar elke nacht met elkaar. en is zooooooooooo raar als ze dan een x zonder m moet slapen.
Vind dat persoonlijk erg slecht van haar maarja haar keus, je raakt er wel vriendinnen door kwijt.

Ik denk dat dat er vanaf hangt in hoeverre je constant aan elkaar plakt. Als je het mij vraag kan ik niet vaak genoeg bij mijn vriend zijn. Het liefst dag en nacht. Maar het betekent niet dat ik niks zonder hem doe, af en toe moet hij gewoon werken, heb ik veel huiswerk of hebben we beide zin in iets anders en doen we iets apart. Ik vind dat helemaal niet erg en ook fijn, zo heb je toch een beetje je eigen ruimte.

En wat betreft vrienden/familie passen we heel goed bij elkaars vrienden/familie, dus gaan we regelmatig samen. Maar kan/wil hij niet, dan ga ik in mijn eentje en hebben we daar ook geen problemen mee. Zolang je het allemaal afwisselt blijft het het leukste denk ik.

Wat betreft de nachten kan ik niet teveel samen zijn, ik vind het ongelofelijk fijn om samen in slaap te vallen ipv ieder in een apart bed, dus dat mag van mij wel elke nacht. :’)

Ja dit is vooral belangrijk. Ik merk bij mezelf dat ik soms ook liever naar mijn vriend ga dan naar een feestje met vriendinnen. Ik moet dan van mezelf toch naar dat feestje en uiteindelijk is het altijd leuk en ben ik blij dat ik geweest ben! Ook al wilde ik van te voren liever naar mijn vriend toe. Het is echt belangrijk dat je andere mensen niet verwaarloosd. Tijd voor jezelf is ook goed :slightly_smiling_face:. Verder denk ik niet dat je een limiet kan stellen aan de hoeveelheid tijd die je met je vriend door mag brengen. Zo lang je maar niet te afhankelijk wordt van elkaar :slightly_smiling_face:

ik zie mijn vriend elke dag, na school altijd even een peukie roken en dan in de avond bij hem, ook in het weekend slapen we het hele weekend bij elkaar, ik ben me vriend nooit zat. soms heb ik wel indd behoefte aan even alleen zijn, maar als we bij elkaar zijn vooral in het weekend doen we ook apart dingen net zoals vorig weekend, hij ging de hele dag met ze broer/neef naar iets met dure auto’s en ik ging met me moeder winkelen terwijl ik dan gewoon bij hem sliep enzo.

ik heb wel vaak woordwisselingen als ik een lange tijd achter elkaar bij hem ben, maja dat hoort er ook bij.

Ik was mijn vriend al heel snel ‘‘zat’’ wat dat betreft, kan er echt niet tegen om 24/7 met dezelfde persoon om te gaan :’) Elkaar 2x in de week een dag en 1 nacht zien is prima wat mij betreft. Verschilt dus heel erg!

Ik ben mijn vriend nooit zat. :stuck_out_tongue: Kan niet wachten tot ik iedere ochtend naast hem wakker kan worden :wink:.

Je merkt gauw genoeg of je teveel op elkaars lip zit of niet. Graag bij hem willen zijn, is best okee hoor. Maar is dat in de praktijk ook handig voor jullie. Dat moet je je afvragen.

Ik wil altijd graag bij mijn vriend zijn, maar ik vind het ook heerlijk om m’n eigen dingen te doen zonder hem erbij. Ik zie mijn vriend meestal 2x of 3x per week, niet echt veel dus. En misschien slapen we 1x per maand samen ofzo. :’)

Ik vind het prima voor nu, alhoewel ik het toch ook heel fijn zou vinden als we zouden samenwonen en inderdaad iedere avond samen slapen.

Ik ben mijn vriend bijna nooit zat, misschien na 1 weekje ofzo. Maar als je samen bent hoef je niet perse samen dingen te doen, je kunt allebei ook je eigen ding doen.

Ik zou steeds bij mijn vriend willen zijn, maar studie en andere verplichtingen moet ik ook nakomen. Dus hebben we gewoon afspraken gemaakt over wanneer we samen zijn. Meestal het weekend en een avond door de week.