Oke, ik ben zo onzeker en gevoelig als de pest.
En een ‘‘vriendin’’ had me uitnodigd voor haar slaapfeestje,
maar ze probeert dus heel erg mijn beste vriendin af te pakken.
En ze was gisteravond gaan zwemmen met haar,
en mijn beste vriendin zei dat ze heel de avond roddelde over mij,
en ze heeft gezegd dat ze toch liever een andere vriendin wilt laten komen ‘ze mocht er 4 kiezen’
En mag ik niet meer komen !
Het klinkt heel kinderachtig enzo maar ik word hier zo verdrietig van.
En wat moet ik doen volgende week op school ?
Haar dus ook keihard zo behandelen zoals zij jou behandeld. Je bent toch geen stuk vuilnis! Opkomen voor jezelf meid en jouw beste vriendin zal jou daar vast wel mee helpen
Hoe oud ben je?
Dat “ik mag maar x aantal mensen uitnodigen” is echt het slapste excuus ooit voor “ik wil jou er gewoon niet bij hebben”.
Steek alsjeblieft geen energie in dat soort trutjes, als ze je nu laten vallen gaan ze je niet morgen opeens weer aardig vinden.
Bespaar jezelf de energie om met ze te gaan praten of iets dergelijks, zoek echte vriendinnen.
Ik zou er ook niet van uitgaan dat je beste vriendin voor je opkomt. Ik heb dit zoooo vaak meegemaakt op de middelbare school en echt, de enige wie je kunt vertrouwen ben je zelf.
Ik zou het gewoon laten gaan, laat dat kind haar stomme slaapfeestje houden. Ik zou ook proberen te vermijden, met je beste vriendin over haar te praten.
Bijna13, maar wat maakt dat uit ?
vervelend voor je, was ook bij mij op school zo, hadden we ook een feestje met bijna alle meiden afgesproken en mocht de helft opeens niet meer komen, toen had ik samen met de andere vriendinnen die niet meer mochten komen maar een feestje georganiseerd.
Ik zou er met je eigen vriendin over praten, die zal vast voor jou kiezen dan zo een ander meisje wat alleen maar roddelt en er opeens bij wil horen.
Ik ben dus ook de enige die niet meer mag komen…
Nou ja, toen ik zo oud was gebeurde het ook constant dat vriendinnen me ineens niet meer aardig vonden (andersom ook trouwens) en dat het dan zo heel kinderachtig moest gaan. Dat je ineens niet meer wordt uitgenodigd ofzo. En ik denk dat je het maar het beste gewoon zo kunt laten, als zij niet met jou bevriend wil zijn dan is ze je niet waard.
Als je bijv. 18 bent zou ik er nog eens over praten wat nu precies de reden is, maar op je 13e zit er DENK IK niet zo veel achter. Misschien wilde ze indruk maken op haar andere vriendinnen ofzo.
Ga dan wat anders leuks doen op die dag dat dat feestje is, met een andere vriendin ofzo?
Desnoods gezellig met je mamma naar de bios, want die is er wel altijd voor je
eens, zulke meisjes zijn het niet waard
NAKKER
Geen tijd steken in dat soort mensen. Die zijn het allemaal niet waard :’)
Zoals iedereen al zegt; geen tijd insteken.
Maar ‘vriendinnen afpakken’ bestaat niet, want jouw vriendin heeft ook een eigen wil en kan zelf ook nadenken.
Heb het met je beste vriendin ook gewoon niet meer over die meid, want dan heb je kans dat je beste vriendin aan dat andere meisje vertelt wat jij over haar zegt, aangezien ze ook aan jou vertelt wat dat meisje over jou zegt…
Lol nu ik dat zo type bedenk ik me dat jouw beste vriendin dus ook best achterbaks is. :’)
Geef zelf een slaapfeestje en doe precies hetzelfde Zal d’r leren.
Want dan verlaag je je totaal niet tot hetzelfde niveau.
wat 'n kutvriendinnen, ik zou niet meer met ze willen omgaan.
Ja t is lullig maar als zij niet wil dat je niet komt wil ze dat niet :’) Jullie zijn 12, het is net zoiets als ‘als ik jouw barbie niet mag zijn mag je de mijne ook niet zien’
lekker belangrijk joh
Inderdaad geen energie steken in dit soort tutjes.
nou :"(
Maar idd alles wat heir staat is waar.