kan je haar veranderen?

um, ik heb dus een vraagje…
ik ben 13& heb vanmezelf niet stijl en ook niet krullend haar dus een beetje golvend. En ik wil heel graag krullen, maar dus ook echt zulke krullen: http://www.google.nl/imgr…dsp=25&ved=1t:429,r:0,s:0 als ik een beetje gel in mn haar doe of mouse dan heb ik wel een beetje van die krullen maar ik vind het zonde van mn haar als ik er elke dag weer gel in moet doen om van die krullen te krijgen hebben jullie misschien tips voor mij?
en owja mn vraag: Kan je haar veranderen dus als ik wat ouder ben dat ik dan krullen kan krijgen? of juist niet.

eerst had ik stijl haar, toen was ik 14/15 en kreeg ik krullen, toen was ik 16/17 en heeeeel stijl, nu ben ik 18 bijna 19 en komt er weer slag in!
snap er niks van, maar je kan iig niet echt krulkrullen krijgen, misschien een beetje meer slag of minder

Zoek op youtube tutorials. Typ in Curls Without Heat ofzo. Weet zeker dat je wel wat vind.

Ik had vroeger echt super stijl haar en nu heb ik opeens slag in mijn haar.
Vind het maar kut had liever mijn stijlen haar terug gewild maargoed

Dus ja je haar veranderd wel maar zo erg zal het niet worden.

ik heb ooit gehoord dat je haarstructuur om de zoveel jaar veranderd. Ik weet alleen niet of het waar is :stuck_out_tongue:

je kunt je haar toch krullen met sokken? kijk youtube. x

dubbelpost

Ze zeggen om de 7 jaar toch? Dat dacht ik tenminste :stuck_out_tongue:

Als je zo vreselijk graag krullen wilt, zou je er een permanent in kunnen laten zetten…

ik heb echt geen idee het is al een tijdje geleden dat ik het gehoord heb :stuck_out_tongue: Ik denk dat 7 jaar wel kan kloppen bij mij is het ook veranderd van krullen naar slag

Ik weet niet of je dikwijls een stijltang gebruikt, maar als je je haren ongeveer 2 weken niet stijlt gaan ze ook meer krullen. Of dit is bij mij toch zo.

bedankt voor jullie tips! ik zou ook eens even kijken op youtube , ja ik wil het graag ik wil best wel een permanent in zitten alleen ben ik daar niet te jong voor? ik heb ook gehoord dat permanent je haar beschadigd

^daar ben je nooit te jong voor toch? (:
jij niet volgens mij!

maar, permanent beschadigd tog wel je haar? en weet iemand misschien hoeveel een permanent kost?

Ligt eraan bij welke kapper

ik had ook krullen heb dan een jongenscoupeke laten knippen en zelfs een stuk scheren daar na is mijn haar vele stijler geworden. Maar ja als ik het weer laat groeien kan het goed zijn dat mijn krullen terug zijn … :slightly_smiling_face: