Kan je echt verliefd zijn als je die persoon nog nooit hebt gezien ?

Zoals je in de titel kan lezen ben ik dus verliefd geworden op iemand die ik nog nooit gezien heb.
Ik heb hem leren kennen via internet en in chat zijn we bevriend geraakt en ben ik verliefd op hem geworden.
Ondertussen zijn we nu een koppel maar weet niet of dit wel een goed idee is ik wil wel met hem afspreken maar hij woont redelijk ver dus heb ik geen idee hoe ik hem kan ontmoeten.
Ik zie hem echt super graag enzo maar wil later niet gekwetst fzo worden omdat we te ver van mekaar woonen.
Hebben jullie tips voor mij ?

weetje, ik heb het ook gehad, paar keer.
was zo ´verliefd´ op een jongen die ik alleen maar via ping kende.
ik wou zoo graag naar hem toe, enzo.
toen hadden we heel lang geen contact meer vanwege een ruzie.
paar maanden later wel weer, we praatte weer elke dag.
kwam hij eindelijk een keer bij mij (hij woont tillburg & ik dichtbij zwolle)
dus dat is nog wel een eindje.
maar toen ik hem zag, dacht ik : ohgod, moet ik de heledag met hem zijn? het liefste wou ik dat hij weg ging, hij was totaal niet wat ik verwachtte… mijn maanden verspild…

ik denk dat je pas echt verliefd kan zijn als je die gene in het echt ook hebt gezien. want je weet nooit hoe hij in het echt is, of hoe hij er uitziet.
mijn mening

hmm moeilijk want dat had ik in het begin ook maar ga anders eerst cammen? dan weet je al een beetje hoe hij eruit ziet!

goodluck !x

Ik denk eerder dat je hem leuk vind. Ik vind dat je pas verliefd kan worden, als jullie elkaar in rl hebben gezien. Niet raar bedoelt, maar straks vind je hem niks. Mijn advies, spreek samen af. Hoeveel kilometer/uur wonen jullie van elkaar af? misschien kan je ergens afspreken waar het voor jullie, beide, uitkomt.

high five meid! ik maak nu op dit moment hetzelfde mee :wink:
ik weet niet hoe ver jullie van elkaar wonen maar in mijn geval is het 62km…
ik heb ook een topic geopend daarvoor als je wil kan je is opzoeken: online verliefd
maar ik weet dus zelf niets…heb hetzelfde probleem… :wink:

Heb je hem al is een keer gezien op de cam of op een foto ofzo? Mensen kunnen zich ook anders voordoen dan ze zijn he…

JA dat kan. Ik heb dat gehad met mijn huidige crush (we zijn nu alsnog gewoon vrienden). Heb 'm via internet leren kennen, en ik was al meteen van: ‘JA JIJ BENT HET!’ en we hebben toen alleen gebeld en geappt (we zagen alleen foto van elkaar) en ik was al echt verliefd voordat ik hem zag. Dus het kan wel! Maar dat voel je gewoon!

Toen ik 14/15 was, was ik smoorverliefd op een jongen die (voor mij) aan de andere kant van nederland woonde. Ik voelde toen ook voor het eerst in mijn leven wat verliefdheid was. Ik werd gek van hem missen maar de smsjes, het msnen en de webcam maakte veel goed. Dit heeft denk ik wel 2 jaar geduurd en hij was ook verliefd op mij. Ondertussen kwam er ook veel drama hoor… Kreeg hij weer voor even een andere vriendin, of ik een vriendje en waren we allebei verdrietig of blij dat dat weer over was na een tijdje. Kortom, ik kijk erop terug als een geweldige ervaring en we hebben nog steeds regelmatig contact maar elkaar verder niet meer gezien. Ik ben inmiddels 19 en hij 22. Grijp je kans! Anders krijg je later spijt dat je het niet hebt gedaan. :slightly_smiling_face:

Ja, ik denk wel dat het kan.
Heb ook een vriendin die een jongen echt héél erg leuk vind en ze heeft hem alleen maar via de cam gezien, omdat hij in Ierland woont.
En eigenlijk heb ik mijn eigen vriend ook voornamelijk via msn en de webcam leren kennen voordat ik naar hem toe ging.
Ik zou iig gewoon een keertje met hem afspreken, op een openbare plek ergens in het midden van de afstand waar veel mensen komen.
Als je niet afspreekt is de kans veel kleiner dat er echt iets uit zal ontstaan.

Ja dat kan heb ik ook meerdere keren gehad alleen was ik dan geen koppel.
Nooit iets van gekomen, nog nooit elkaar ontmoet.

Ik denk dat het aan de persoon ligt,
ik bijvoorbeeld niet.
Er is een jongen op FB die echt in love is met mij (zegt hij)
en hij zegt van “ik zou alles voor je over hebben” blahblahbla
Ik geloof hem niet om eerlijk te zijn
en voel het niet,
ik denk dat je elkaar echt moet ontmoeten en leren kennen.

Ik vind van wel, je zal je verliefd voelen op de jongen hoe je hem kent. Dit wil niet zeggen dat hij in het echt ook zo is, het kan wel maar hoeft niet. Misschien vind je hem in het echt helemaal niet leuk omdat hij anders was dan je je voorstelde.

Jawel. Maar dan op het idee/beeld wat jij hebt van die persoon, niet op de persoon zelf. Dat kan niet via internet. Ik heb hetzelfde gehad, en uiteindelijk kwam ik na heel lang erachter dat ik hem in het echt helemaal niet zo leuk vond als ik dacht, ookal hield ik mezelf voor van wel.

Ik vind van niet…
Je wordt namelijk -in mijn ogen- vooral verliefd door de acties en daden van de ander. Hoe hij even je hand pakt of door je haren streelt bijvoorbeeld. En hoe hij je in je ogen kijkt.
Je kunt iemand wel heel erg leuk vinden via internet, maar verliefdheid vind ik iets anders.

ik weet niet of je verliefd kan zijn, maar leuk vinden zeker wel !
ik ken nu ook een paar dagen een jongen via de chat, en ga zeker nog veel met hem skypen en hoop binnenkort ook videochatten !

hij woont heel dichtbij ! en ik fiets iedere dag langs zijn school! dus misschien kom ik hem wel een keer expres perongeluk tegen :slightly_smiling_face:

blijf met hem chatten , video chatten en spreek een keer af! : ) succes!x

JA.
Ik had mijn vriend alleen van een foto gezien.
En niet eens via cam. Ik had een lastige situatie, hij wilde mij helpen, mijn mams stemde daar in mee. Dus toen heeft mijn moeder hem opgehaald (a)

Ik begrijp wel heel goed dat je je prettig kan voelen als een leuke/knappe jongen die je online hebt ontmoet jou steeds romantische berichten zou sturen, dat je best verliefd kan worden. Maar dan heb je hem dus al gezien.

Maar ik denk niet dat je verliefd kan worden op iemand die je nieteens heb gezien, niet weet hoe hij echt is, onwijs veel kan houden en steeds aan hem moet denken.
Dat lijkt me echt sterk!

Ik vind van niet.

ik heb dit ook al een paar keer gehad… Je raakt bevriend met een leuke jongen via internet… Je word verliefd en dan… Dan wil je zo graag met hem afspreken maar dan mag het niet van je ouders? Of heb je dat al gevraagt?

Naja, ik mog dus niet van mn ouders naar hem toe ik ging kapot van binnen. Sindsdien zijn hij & ik alleen nog maar vrienden. Niks meer dan dat. We praten afentoe nog wel alsof we een stelletje zijn, maar ik weet toch dat het niks meer kan worden (helaas :frowning_face: )

Als ik jou was zou ik het er eens met je ouders overhebben & als hun het goed vinden kan je altijd verder kijken of je het echt wilt en of hij het ook wilt.

x

Ik denk dat dat best goed kan. Alleen ben je dan wel verliefd op de persoon wie je denkt dat hij is.