kan je dit ophalen

ik sta 4.5 op me rapport voor ak (sta ik al heel school jaar)
en ik heb pas een 10 en n 6 gehaald en ik krijg nog een proefwerk
en voor natuursceikunde heb ik hetzelfde probleem
wat moet ik voor mijn rapport staan om niet te blijven zitten
trouwens ik heb n 3.5 voor wiskunde dat ik niet kan ophalen

ik sta voor nsk trouwens al heel schooljaar n 4

ligt eraan hoe zwaar je pw’s mee tellen voor je rapport cijfer.
Bij mij bijv. telt een pw voor ak 3x & een so 1x.

Ja ik heb nog 4 weken gewoon les en dan proefwerkweek dat telt 3x

Je kan wel overgaan, maar dan moet je ak en scheikunde écht ophalen. Ik weet niet wat je voor je rapport moet staan om over te gaan, want ik weet niet hoe zwaar alles telt en welke cijfers je tot nu toe allemaal gehaald hebt. :wink:

Succes ermee meid! Probeer maar om ongelovelijk hard te leren en vooral: begin ruim op tijd.

Als je heel erg je best doet, hoef je niet te blijven zitten. Dan ziet je mentor en teamleider enzo dat je hebt geprobeerd om het op te halen. Ookal sta je dan nog onvoldoende. Ik moet dit jaar wel blijven zitten helaas, omdat ik voor 6 van de 10 vakken een dikke onvoldoende had. Ik stroom ook af, maar dat is beter voor me. Dus gewoon heel goed je best doen, niet te laat komen, niet eruit gestuurd worden en een beetje slijmen bij de leraren, dan komt het vast wel goed.

Ja ik krijg nog 2 proefwerken die 3x meetellen
maar ik ben bang dat mijn rapport punten het gaan verpesten:(

want een man zij tegen mij(van huiswerkbegeleiding een oude man van 70 )
dat ik een 8 moet halen om een 5.5 te staan

Ik sta voor alle anderen vakken trouwens wel een 7 en zo:)
maar ik ga het gewoon proberen
ik ben nu al heel rustig in de les enzo

telt een proefwerk bij jullie maar 3 x mee?

bij mij fokking 6x :rage: :hammer:

ik heb voor natuurenscheikunde al n pw gemaakt die 2x meetelde waar ik den kik n voldoende voor heb:)
en ik krijg 1 die 3x meetelt volgende week en ik krijg nog 1 so en proefwerkweek

[i]Aardrijkskunde kan je zo laten staan; want daar sta je een 6.8 voor. ( als je een 6je haalt, is het dus goed :slightly_smiling_face: )
Scheikunde moet je proberen MINIMAAL een 7 te scoren, dan sta je 5.5, weet niet of dat wordt afgerond naar een 6…

Probeer dus wiskunde te compenseren met Aardrijkskunde en scheikunde . Moet lukken. Als je minimaal een 7 gem. tegen over wiskunde staat, is het goed :slightly_smiling_face:.[/i]

me2

geen idee, ik weet niet hoeveel toetsen je al hebt gehad enzo? want hoe minder toetsen, hoe makkelijker het is om je gemiddelde op te halen natuurlijk. ;)