kan je dit maken?

Als hij dat met zijn huidige vriendin doet, doet hij het ook bij jou.
Hij had het gewoon leuk met jou, als hij je echt zag zitten had hij dat meisje wel al laten vallen.

Hm, ik zou zeggen afblijven.

Maar ik heb een vriendin en die had ook op een heel rare manier een vriendje gekregen; hij had al een vriendin en was achter haar rug een beetje met haar gaan afspreken enzo. Uiteindelijk is het uitgegaan tussen dat meisje en die jongen, en kreeg mijn vriendin verkering met hem.
Ze zijn nu nog steeds samen, al 2 jaar ofzo :open_mouth:
In het begin was ze wel heel bang dat hij hetzelfde bij haar zou flikken maar dat is dus niet gebeurd! & het is een heel lieve, goeie jongen. Verwacht je ook niet echt van hem dat ze zo verkering hebben gekregen.

Ik zou hem confronteren met wat hij doet en eventueel die vriendin inlichten

hmm, vrinedin inlichten vind ik toch zijn zaak. maar ik vind het echt verboden terrein; je zou het zelf ook niet willen en die jongen zou er uiteindelijk ook spijt van kunnen krijgen… als je dan wat met hem krijgt weet je NOOIT of hij wel te vertrouwen is (want hij zal t dan vast achter je rug om doen) en als jullie niets krijgen ben je altijd tweede vkeus. waarsch wilt hij dan dat niemand weet dat jullie afspreken en tja, dan is er weinig meer aan he…

gewoon niet doen; niets meer achter zoeken en weg ermee.
genoeg leuke jongens die zoiets niet flikken.
xx

Uiteindelijk maak je jezelf er ongelukkig mee…
Wie zegt dattie voor jouw kiest?
En onderhand wordt jij wel verliefd op hem…
don’t do it.

Tenzij je niet op een relatie, maar gewn op een wip uit bent :slightly_smiling_face:

Nee!!!
Een absolute no go
Zo’n gozer wil je niet, en ik vind het echt zielig voor z’n vriendin

Gelijk het contact verbreken
Ik ben er 2x in getrapt met dezelfde jongen, echt heel stom

Stel nou dat hij het uitmaakt met zijn vriendin en met jou neemt, zou jij hem dan nog vertrouwen?

nee. dit kun je NIET maken.
als jij zijn vriendin was zou je ook liever niet hebben dat hij met iemand anders afsprak. En dat erbij, áls je dan zijn vriendin wordt/met hem zoend. doet hij dit ook bij jou. dus niet intrappen, en opzoek gaan naar iemand anders.

jij hoeft je er toch niet schuldig over te voelen het is de fout van de jonge!

niet meer mee bemoeien!

Ik zou niet met hem afspreken, straks ga je hem leuk vinden terwijl
hij een vriendin heeft. Het is ook echt niet eerlijk tegenover zijn vriendin.
Het toont wel aan dat die gozer totaal niet te vertrouwen is. Ik zou zijn
vriendin niet inlichten, dat moet ie zelf doen. Ik zou geen aandacht meer
besteden aan zo’n jongen. En stel dat je ooit wat met hem krijgt, zal je
hem waarschijnlijk op dezelfde manier kwijtraken als hoe je hem hebt ontmoet.

ik zou tegen hem zeggen dat jij het ook heel leuk vond met hem toen maar dat je dit niet wilt als hij een vriendin heeft. en dan is het zijn keuze of hij voor jou kiest of voor haar.

Je zou het kunnen doen, maar om jezelf te beschermen zou ik zeggen: NIET DOEN. Stel hij gaat met jou om en na een tijdje vindt hij jou leuk en maakt het uit met zijn vriendin. Kan jij hem dan wel vertrouwen? IK zou het in ieder geval niet kunnen. Daarnaast zou ik het als zijn vriendin echt vréselijk vinden als hij dit zou doen…

ik zou het niet doen…

stel je voor, dat jij een vriend hebt. en er zit een ander achter hem aan. denk niet dat jij dat dan erg fijn zou vinden?

nja ik in iedergval niet, mijn vriend is maanden terug een keer vreemdgegaan… tis helemaal bijgelegd de ruzie, en hij heeft niet echt contact meer met haar ( nou volgens mij int geheim nog steeds wel wat… maar komt omdat dat die hoer hem de hele tijd gaat smsen :@)…
maar ik ben maanden daarnaar nog steeds enorm boos!

Hmm meis, dat van tijdens het uitgaan daar vind ik niet dat jij daar wat aan kan doen. Maar nu wéét je dat hij een vriendin heeft. Leg de keuze gewoon bij hemzelf, dan hoef jij je niet op die manier schuldig te voelen. Z´n vriendin is sowieso wss wel pissig op jou, maar nu heb jij het ´probleem´ bij hem neergelegd en is het echt z´n eigen keuze.

& denk erbij na dat als hij dit nou bij z’n vriendin doet, het jou ook kan gebeuren met hem.

omg haha had niet verwacht dat zoveel reacties elkaar tegen zouden spreken:P heel lastig kiezen tussen wat ik wil lezen en wat ik zou moeten lezen :S

Laat hem
wat hij doet is verkeerd,
stel dat hij haar dumpt,
en dan met jou iets officieels krijgt,
en dan hetzelfde bij jou doet,
gewoon aan de gang gaan met 'n ander,
dat wil jij ook niet lijkt me.
geldt ook voor dat meisje