hey ik heb een hele leuke jongen ontmoet bij het uitgaan en hij was ook echt geinteresseerd. we hebben nmmrs uitgewisseld enz. en hij hield de hele tijd mijn hand vast enz. en we gingen bijna zoenen toen kwamen opeens twee vriendinnen van hem boos naar me toe dat hij een vriendin heeft en dat ik niet zoveel aandacht moet vragen.
nu had ik dus op hyves een berichtje gestuurd met waarom hij dat niet gewoon had verteld. zegt hij omdat hij het zo gezellig met me had en hoopt dat ik er geen soijt van heb enz. en of we een keer kunnen afspreken en dan zien hoe het verder loopt.
maar hij heeft dus een vriendin en ik voel me dan best wel schuldig. in zijn msn naam staat ook (zijn naam) loves (haar naam), dus weet niet of hij haar nou nog echt ziet zitten of haar gewoon voor de gek houd. ik vind hem wel echt heel erg leuk en iedereen zegt dat hij niet gelijk een player hoeft te zijn en dat het ook gewoon zo kan zijn dat hij zijn vriendin niet zo meer ziet zitten.
maar nu wil ik dus eigenlijk een keer afspreken, maarja kan ik dat maken?? :S
ik voel me nu echt slecht eigenlijk tegenover dat meisje, maarja is toch zijn keuze of werkt dat niet zo??