kan je dit maken?

hey ik heb een hele leuke jongen ontmoet bij het uitgaan en hij was ook echt geinteresseerd. we hebben nmmrs uitgewisseld enz. en hij hield de hele tijd mijn hand vast enz. en we gingen bijna zoenen toen kwamen opeens twee vriendinnen van hem boos naar me toe dat hij een vriendin heeft en dat ik niet zoveel aandacht moet vragen.

nu had ik dus op hyves een berichtje gestuurd met waarom hij dat niet gewoon had verteld. zegt hij omdat hij het zo gezellig met me had en hoopt dat ik er geen soijt van heb enz. en of we een keer kunnen afspreken en dan zien hoe het verder loopt.

maar hij heeft dus een vriendin en ik voel me dan best wel schuldig. in zijn msn naam staat ook (zijn naam) loves (haar naam), dus weet niet of hij haar nou nog echt ziet zitten of haar gewoon voor de gek houd. ik vind hem wel echt heel erg leuk en iedereen zegt dat hij niet gelijk een player hoeft te zijn en dat het ook gewoon zo kan zijn dat hij zijn vriendin niet zo meer ziet zitten.

maar nu wil ik dus eigenlijk een keer afspreken, maarja kan ik dat maken?? :S

ik voel me nu echt slecht eigenlijk tegenover dat meisje, maarja is toch zijn keuze of werkt dat niet zo??

Ik zou het niet doen.
Jij zou het ook niet leuk vinden als jouw vriend in een keer met andere meisjes afspreekt.

Je kan doen wat je wil maar bedenkt dan dat als jullie misschien iets zouden krijgen dat hij dat ook achter jouw rug kan doen.

Hmm lastig!
Ik denk dat je wel met hem af kunt spreken, maar dat je hem wel moet vragen hoe hij zijn relatie met dat meisje ziet. Hoe lang hebben zij al een relatie? Is het serieus tussen die twee? Als je daarachter bent kun je kijken hoe serieus hij het met jou bedoelt. Als hij het niet meer zo ziet zitten met zijn huidige vriendin, moet hij het eigenlijk wel eerst uitmaken voordat hij met jou verdergaat. Dat lijkt me wel zo netjes.

Ik heb een beetje t zelfde gehad. Jongen op vakantie ontmoet, had toen nog een vriendin, niks gebeurt. Terug van vakantie wel met hem afgesproken gevraagt hoe t zat en als die verder met me wou, hij t wel met dat meisje uit moest maken…
Dus zoiets zou ik adviseren;).

afblijven!
hoe zou jij het vinden als jouw vriendje zoiets zou doen achter jouw rug om.
en als hij het uitmaakt en met jou iets krijgt, hoe groot is de kans dan dat hij weer hetzelfde flikt?

Die jongen heeft t btw uitgemaakt en hebben daarna een jaar iets gehad en hij heeft mij nooit zoiets geflikt.
daarom heeft hij t ook bij haar uitgemaakt, zodat die niet vreemd zou gaan…
Al is en blijft t natuurlijk wel een beetje hard, maar aan de andere kant, t is niet alleen jou schuld he. het is zijn keuze om dat te doen, jij doet eigenlijk niks fout.

Zeg heb op msn dat je alleen met hem afspreekt als hij vol voor jou gaat en haar dat dus niet wil aan doen.

Afblijven! Echt jij zou het ook niet leuk vinden als jou dit zou worden geflikt!
Ik kan het weten, want ik heb in de schoenen van de vriendin gestaan.

Moeilijk situatie, maar ten eerste kan je dat vrouwen onder vrouwen niet maken
vind ik. En ten tweede; waarom zou je dat zelf willen? Als je uiteindelijk iets met hem hebt, zou je dan vertrouwen in hem hebben?

Ik zou het gewoon doen… Al dat gezeik hier altijd met hij heeft een vriendin, moet je niet aan komen blabla… HIJ heeft een vriendin… jij geen vriend, het is ZIJN keuze. En als jij hem leuk vind, ga er dan gewoon voor, spreek met hem af en kijk hoe hij dan is. Good luck! (:

Nee. Niet zo zeer omdat hij een vriendin heeft en haar bedriegt met jou (wat ook niet oke is) maar volgens mij zegt het allemaal al genoeg over hem.

nee niet doen, want stel dat het wat zou kunnen worden met jou, flikt (kan iig) hij hetzelfde bij jou. get over him!

ik heb precies het zelfde ! :open_mouth:
ik vind een jongen heel erg leuk. en hij heeft al een vriendin.
maar ik ga dus binnekort ook afspreken met die jongen.
& hij is echt met me aan het flirten.

alleen dan zegt hij allemaal lieve dingen tegen zijn vriendin.
en dan weer tegen mij.
en dan heb ik zoiets van; wie vind je nou leuker?

ik vind dat je het wel kunt doen, want jij bent niet diegene die een relatie heeft.
dat is hij. jij bent niet fout bezig.
wat de anderen zeggen is allebei waar; of hij doet het ook gemakkelijk bij jou ó hij vind jou gewoon heel leuk en wil daarom niets meer met zijn vriendin of iig met jou afspreken.
je kunt het er wel kort even met hem over hebben hoe het zit, dat lijkt me het beste.

Ik zou het niet doen.
De kans is groot dat zijn vriendin er ook achter komt, en daar krijg jij dan weer problemen mee.
Blijf vrienden, en als je wilt afspreken als vrienden is het ook goed, maar vergeet het op relatief gebied.

Damn ik zou meteen op hem afknappen, vind jij dat kunnen dat hij zo met zijn vriendin omgaat? en dan maakt het niet eens uit of het wel of geen goede relatie is. Hoe zou jij het vinden als je vriendje achter je rug om met andere meisjes afspreekt? Lijkt mij niet echt een leuke jongen om mee te daten… Als ik jou was zou ik maar eerst even afwachten hoe het tussen hem en zijn vriendin zit, als het niets meer is zou je alsnog met hem iets kunnen afspreken;)

Afblijven, hij is al bezet, dus verboden terein.