Kan je 5 kilo aankomen in 7 weken?

Het ligt er ook aan hoelang je bent ^^

Ik vind niet dat je ongezonder moet gaan eten, dan zit je dadelijk in een ongezond lichaam en dat is ook niet prettig.
Ik zou langs gaan bij een dietiste ipv de mac donalds, die weet precies hoe je gezond aan kunt komen.

Succes!

Moet kunnen!!!

ik had ergens gelezen in een forum dat als je 27000 caloriën te veel eet je een kilo aankomt fzeu

^^ dat is dus bullshit.

maar goed;

Niet bewegen, gewoon bijv. veel noten eten (zitten súper veel cal. in!) naast het normale wat je eet.

Nog nooit geprobeerd. Ik wil er juist vijf af hebben! :grinning_face_with_smiling_eyes:
[b]Maar ben je echt te dun? Achjaa, als ik vijf kilo aan zou moeten komen:

-Donut’s
-Patat
-Kroket
-Hamburger
-Snoep
-Chocola
-Drop
-Pizza

enz.enz.

[/b]

Waarom wil je eigenlijk zo osnel aankomen?!:wink:
Want het is namelijk heel erg ongezond om allemaal vette dingen enz. te gaan eten. Gewoon ff naar de dietiste

één kilo vet, is 7000 calorieën.

Dat zal wel moeten kunnen he? :stuck_out_tongue:
maarre, waarom eigenlijk?XD

denk het wel
gewoon ervoor zorgen dat je rond week 4 het dubbele eet van wat je nu doet en dan moet dat lukken!

woow!
dat had ik nooit gedacht
ik dacht dat 1 kilo vet iets van 2000 was ofzo

Als je anorexia hebt gehad en aan 't herstellen bent kom je eerst snel aan, en zul je vast de 5 kilo in 7 weken halen.
[Ik was in 4 weken 3 kg aangekomen]

Misschien zijn dit ideen:

Fantomalt:
klik

Nutridrink:
klik

wat voor siroop is dat dan??? hoe heet het en waar te koop??

elke dag mcdonalds?

wow… vaag… als ik 1 dag patat eet savonds en niet sport die dag dan heb ik er al 1 kilo aan :frowning_face: dam wou dat mijn spijsvertering sneller ging.

Ik kom dus ook egt niks aan T_T

maar ik groei ook Freakin’ snel…
vorig jaar was ik 1.46 nu ben ik ongeveer 1.65… dus tja, ik wil ook graag aankomen ^^

Ik weeg trouwens 47 a 48 kilo wat opzich niet zo erg is :]

al die mac donald en pizza en troep meot je JUIST NIET eten dan kom je aan in vetten en krijg je zwembanden…

als je 6x perdag kleine porties neemt en niet te veel suikers na binnen werkt dan kom je aan! en dan kan je er naast ook eiwitpoeder bij nemen.

Ik ben wel in de buurt gekomen van dat (3 kilo) maar dan in 4 weken. Ik was the licht (36 kilo) toen ik 10 was ofzeu omdat ik lang ziek was geweest. Het enige wat ik moest doen was bij iedere maaltijd een extra broodje of schep nemen, en iedere dag een mars. Het duurde even, maar het lukte ! :wink: