Hallo,
Ik heb net 2 pakjes loreal haarverf gekocht permanenteverf de kleur:8.13 licht as goudblond & 7.31 goud asblond.
Omdat ik denk dat goud asblond donkerder uitkomt wou ik die 2kleuren graag mengen, maar kan dat wel gewoon wordt het geen raarre kleur? Ik heb sws 2pakjes nodig en bij de kapper mengen ze verf vaak ook maar toch ben ik bang heeft een van jullie het wel eens gedaan?
Alvast bedankt.
geen idee! ik hoop er een beetje tussen in het is wel allebei goud/as blond
Goud en asblond zijn volgens mij echt tegenpolen van elkaar, dus ik heb geen idee hoe dat gaat worden.
Denk niet dat er een goudasblonde kleur bestaat haha.
jaa zo staat het op het doosje, ik vond hetook raar maar het lijkt wel meer op askleur!
Anders verf je het toch met alleen de lichte verf, dan heb je niet het probleem dat het donker word =)
Je kunt het mengen en op een plukje of haren die in je borstel zitten testen. Maarja dan heb je wel je haarverf verneukt als het niet mooi is.
Jaa wou ik eerst maar die is wel erg licht snapje en de donkerdere kleur ben ik bang dat die te donker word (dat had ik ook met middenblond dat was bruin geworden!!)
Hmm ik denk dat enigste manier om erachter te komen is gewoon proberen:P
Ik zou het niet doen. Je weet nooit precies hoe de ingrediënten met elkaar doen en hoe je haar erop reageert. Wat je bijvoorbeeld wel kan doen is bepaalde lokjes in de ene kleur doen en andere lokjes in de andere kleur.
Verf van de kapper is vaak ook anders dan die uit pakjes, en zij hebben een opleiding gedaan om te weten wat ze wel en niet kunnen doen. Je zou wellicht daar nog kunnen gaan navragen of dat dat mogelijk is.
Ik denk dat het wel lukt… Ookal denk ik dat je niet veel verschil zal zien omdat de kleuren dicht bij elkaar liggen. Het valt gewoon te proberen toch?
Pakjes verf (in doosjes dus) moet je nóóit met elkaar mengen.
Kappersverf, echter (die tubes die je aan moet maken met waterstofperoxide) kun je wel met elkaar mengen, mits je de juiste combinaties gebruikt.