Kan ik zwanger zijn?

Woensdag 17 juni had ik seks met mn vriend, maar tijdens de seks begon ik ineens te bloeden. We doen het nooit veilig eigenlijk omdat ik de pil slik. Heb daarna de hele dag nog gebloedt, niet veel maar wel tot in de avond. Ik ben dinsdag 16 juni gestopt met mijn pil omdat ik ongesteld moest worden. Ik werd vrijdag 19 juni ongesteld. Ik stopte met bloeden op dinsdag 23 juni. Ik moest dan weer beginnen met mijn pil, wat ik dus echt ben vergeten, heb ik woensdag 24 juni seks gehad, en bedacht ik me donderdag 25 juni dat ik me pil moest innemen, toen heb ik hem in de avond genomen. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Ik heb wel last van pijn in mijn buik, en het rommelt steeds, ik heb 1 dag bijvoorbeeld niks gegeten alleen in de avond een klein beetje, en de volgende dag heb ik juist ontzettend veel trek. Ik ben ook moe, juist in de nacht lig ik wakker en in de ochtend tot avond slaap ik.Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft want ik heb er weinig verstand van, kan iemand mij mischien uitleg geven?

Dat met honger is gewoon zo omdat je als je niks eet te weinig voeding binnen krijgt. Alleen de pil is nooit veilig, het beschermt je niet tegen soa’s en ook niet 100% tegen zwangerschap. Kan je er niet met iemand over praten?

Ik kan er wil er liever niet met iemand over praten die ik ken

Oké, misschien is het handig om even langs de dokter te gaan, of bij je eerstvolgende ongesteldheid (als je overtijd bent) een zwangerschapstest te doen.

Gewoon langs de huisarts? Op welke leeftijd heeft hij geheimhoudings plicht of hoe dat heet…

Hoe oud ben je?

Dat is het grootste probleem, ik ben pas 15

Oké, ik denk dat de huisarts voor elke leeftijd geheimhoudingsplicht heeft, of (het klinkt raar, iknow) morgen of als je tijd hebt de kindertelefoon bellen. Dat is anoniem, en het kan helpen :slightly_smiling_face:

Iniedergeval, heel erg bedankt!

Het zou inderdaad best kunnen maar de kans is aardig klein omdat je ovulatie nog niet is geweest. Als je de pil gewoon goed in neemt telt dat als veilige seks want daar is de pil ook voor. Het beste wat je nu kunt doen is eventueel naar je huisarts gaan en over een maand een zwangerschapstest doen

Normaal kan je niet zwanger zijn. Ik zou voor de zekerheid wel sowieso deze maand met condoom vrijen, tot je strip uit is. Ik weet namelijk niet of je pil nu nog wel goed werkt.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html