Kan ik zwanger zijn???

Hey…
Ik zit ergens best wel mee en hoop dat ik een normaal maar duidelijk en handig antwoord kan krijgen.
Ik ben vorige week verder gegaan met een jongen, was niet de eerste keer voor mij maar dat doet er niet toe. We hebben geen seks gehad en ook niet gevingert want ik had m’n ‘rode week’. Ik ben tevens ook niet aan de pil maar heb hem wel gepijpt. Doordat hij in mijn mond klaar kwam en ik daarna naar de wc ben gegaan ben ik een beetje gaan stressen want ik heb meerdere zwangere symtomen (hoe je dat ook mag schrijven) zoals ik heb veel last van hoofdpijn, misselijk, buikpijn etc… Hiervoor had ikdat ookal maar niet zo erg. Is er ergens een kans dat ik zwanger ben? :cold_sweat:

Als je geen seks hebt gehad, kan je ook niet zwanger zijn.

Die symptomen kunnen komen omdat je je er zo druk over maakt. Je kunt niet zwanger worden van pijpen. De jongen moet echt in je zijn geweest wil je de kans hebben om zwanger te zijn.

Tenzij je de sperma uit je mond hebt gehaald en daarna in je vagina hebt gestopt, ben je niet zwanger nee.

Waarom pijp je iemand als je niet eens weet hoe je zwanger kunt worden?
Het kan niet. Gewoon niet. Laten we dat voorop stellen.
Maar doe het veilig en zoek eerst even uit hoe het moet voordat je eraan begint…

Jij bent duidelijk nog niet klaar voor seks, als je er zo weinig vanaf weet. Informeer je eerst even.

Is je mond verbonden met je baarmoeder? Nee? Hoe wil je dan zwanger raken?

Je moet je trouwens niet met zulke dingen bezig houden als je niet eens weet hoe het werkt.

Voortaan zulke vragen hier graag:
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html