Kan ik zwanger zijn?

Goedenmorgen,

Ik heb nogal een dringende vraag.
Het is een lang verhaal, hopelijk nemen jullie de tijd om het te lezen.

Ik en mijn vriend hebben wel vaker seks gehad, maar dit was beschermd.
ik zat aan de pil, maar toen ben ik daar een poosje mee gestopt omdat ik vresselijke bijwerkingen kreeg.
Daarna heb ik iets ergs ergs fout gedaan. Ik ben met hem na bed gegaan, zonder pil, en condoom. Hij is klaargekomen,
Ik was erg laat met mijn ‘menstruatie’, maar ben daarna toch ongesteld geworden, heel raar. want ik verloor telkens wat bloed, was ik 3 dagen ‘ongesteld’ verloor ik daarna na 5/6 dagen weer bloed… en moest vaak plassen, (dit valt tegen die tijd onzettend mee, of ik ben er gewend aan geraakt… ) vaak misselijk, en raar smaakje in mn keel, beetje branderig. Ik heb sinds zondag al deheletijd het gevoel van maagzuur, en misselijkheid. Ook last van winderigheid etc. Ik had voor dat ik ongesteld werd een zwangerschaptest gedaan, in de middag, op de test stond in de ochtend is je hormonen meer, maar dat is waarschijnlijk een fabeltje? die was negatief. paar dagen naderand werd ik dus ‘ongesteld’ maar kan dit zijn dat dit van de pil is? ik heb gelezen dat dit mogelijk is, dat je als je de pil slikt sowieso ongesteld kan worden.

Ik weet dat het onverstandig was om onveilig seks met hem te hebben,
en dat het mijn eigen schuld is. Maar ik wil graag raad, omdat ik er helaas bij vrij weinig mensen terecht mee kan…

X

Je verhaal is een beetje warrig, maar als je ongesteld bent kun je er van uitgaan dat je niet zwanger bent.
Die symptomen zijn waarschijnlijk een opkomende griep.

Het is mogelijk ja, ik raad je aan om nog een test te doen.

Ja, het zou wel kunnen ook al was die test negatief. Ik zou gewoon nog een test doen.

Het is mogelijk ja, zoals de rest ook al zei: ik raad je aan om opnieuw een test te doen.

doe maar een zwangerschapstest, EN een soatest (of weet je dat je vriend niks heeft?)
Want onregelmatig bloedverlies en veel plassen kunnnen ook symptomen zijn van een soa

Algemeen topic.