Kan ik wel verliefd zijn?

Ik geloof dat ik weer verliefd ben op dezelfde jongen waar ik een tijdje geleden verliefd op was! We zaten een keer toevallig aan dezelfde tafel in de pauze, ik durfde natuurlijk weer niks te zeggen, maar voelde wel dat hij naar me zat te kijken. Later die dag keek hij me ook steeds aan. En nu is het weer begonnen… Ik vind hem weer leuk, misschien omdat ik nu hoop heb dat hij mij ook ziet staan. Maar kan ik wel verliefd op hem zijn? Ik ken hem niet eens! Ik zit in de tweede en hij in de vierde, ik denk dus niet dat het ooit iets wordt. Hij heeft best veel contact met andere meisjes uit de tweede, die meisjes zijn ook nog eens heel populair en ik weet zeker dat ze mij niet mogen en me raar vinden! Normaal zou ik daar niks op uit doen, maar nu… Ik weet dus niet of hij mij ooit leuk zal vinden en of ik wel echt verliefd op hem ben. Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht. Ik hoop dat iemand me kan helpen. xx

omdat hij 2 klassen hoger zit maakt niet zoveel uit toch?
leeer hem kennen, ga hem volgen op twitter enzo, zodat je beeetje in contact met hem komt ^
dan kom je ook meer in zekerheid

Zou hij het niet stalkerig vinden als ik hem ga volgen op twitter enzo??

wat hebben die meisjes ermee te maken?

En om je vraag te beantwoorden; ja je kan weer verliefd zijn.
Wederzijds weet ik niet.

En nee het is niet stalkerig als je hem volgt op twitter.

nee tuurlijk niet, gewoon doen! (:

nee tuurlijk niet, ik vind zelf altijd intressant als een jongen van me school me volgt met wie ik nooit praat haha

oké ga het proberen! wel eng hoor…

Ik heb het gedaan… En nu? Misschien merkt hij het niet eens! xx

Hij merkt het vast wel, en zeker als je iets van hem RT

probeer echt met elkaar in contact te komen en dan word het al een stuk makkelijker! X

Gewoon meer contact zoeken! Even terugkijken enzo:) En natuurlijk kan je verliefd zijn, ben ik ook echt constant op jongens die ik half ken :wink: