kan ik tegen hem liegen?

hi,

Ik ben een meisje van 18 jaar en ik heb laatst een hele leuke jongen ontmoet. Hij is 23, lief, slim, knap en ik ben erg verliefd op hem (en hij op mij :wink:) We studeren allebei geneeskunde en we hebben dezelfde hobby’s daarnaast. Kortom echt perfect. Er is alleen een klein probleem. Of ja, een probleem is het ook weer niet maar ik heb gewoon even advies nodig. Ik heb hiervoor maar een keer een vriendje gehad en dat was 4 jaar geleden… Met hem heb ik voor de eerste keer seks gehad. Nadat het uitging met niemand meer en omdat het zo lang geleden is voel ik me echt nog een soort van maagd . Kan ik tegen hem liegen dat ik maagd ben? Ik ben namelijk erg onhandig op dat gebied en ik heb niet veel ervaring.
Wat is jullie mening?

Het kan wel, maar waarom zou je hem niet gewoon vertellen wat je hier zegt?

Ik zou gewoon de waarheid vertellen. Met een leugen een relatie beginnen lijkt me nou niet echt een goede basis.

dit,

Je bent misschien technisch gezien geen maagd meer, maar als je je onervaren voelt, laat het hem weten.

Gewoon vertellen inderdaad

Dit. Vertel hem gewoon dat je je onervaren voelt omdat het al zo lang geleden is, dat zal hij vast wel snappen.

Vertel hem alsjeblieft gewoon de waarheid, als je liegt komt het toch wel uit

Waarom zou je erover liegen? Gewoon vertellen dat je het een hele tijd geleden nog maar een keer gedaan hebt, dat zal die echt wel snappen

Zoals de rest als zegt, gewoon vertellen inderdaad. Denk dat hij het alleen maar waardeert dat je hier eerlijk over bent. En ook al heb je veel of weinig ervaring, je kunt altijd dingen van elkaar leren en dat is in mijn beleving het allerleukste.