Kan ik nu zwanger zijn?D:

Haj,

Gister middag rond een uur of 2 had ik de eerste keer seks. Eigenlijk was het niet echt de bedoeling want ja we hadden geen condoom en ik zit niet aan de pil dus onveilige seks. Kans op zwanger dus.
Hij is niet in mij klaargekomen en als het goed is ook geen voorvocht, maarja de kans is wel heel erg groot.

Maar nu ben ik vanmorgen ongesteld geworden, dus kan ik nu nog zwanger geworden zijn van gistermiddag?
Alsjeblieft help mij zit er best wel HEEL erg mee D:
dankjewel alvast (:

xxxx<3

ik denk niet dat je nu zwanger bent, misschien is er een hele kleine kans!
ben geen dokter volgende x maar condooms ofzoo gebruiken :wink:

Jaa dat doe ik zeker ja !
maar ik ben gewoon heel onzeker enzo.

upje?[:

als je er zelf niet lekker bij voelt, contact opnemen met je huisarts!
maar zoiezo is het ook niet slim van je om het onveilig te doen.

ooo durfde je dan niet te zeggen dat je een condoom wilde gebruiken?

Jewel , durfde ik wel, maar het was best wel onverwacht zegmaar. En ik weet eigenlijk niet of hij condooms had :x
En ik weet dat het niet slim is , maar ik dacht niet na op zo’n moment als dat en nu heb ik er ook wel spijt vn ja.

Maar kun je de huisarts gewoon opbellen zonder dat mijn ouders er achter komen?:x

Ik denk niet dat je zwanger zal zijn, maar hoe kom je erop dat je zeker bent dat er geen voorvocht was? :’) Dat kan je helemaal niet zeker zijn!

Uh geen idee dat zei hij haha [:

Hoera je bent ongesteld dus niet zwanger…
Dit moet in het algemene topic hiervoor trouwens

Er is hier een algemeen topic voor. :’)

je kunt hier gewoon mee naar de huisarts… hij heeft toch zwijgplicht?
dan mag hij niets tegen je ouders zeggen

Kijk wel of ik morgen afspraak kan maken. En ja sorry dat het in het algemene topic moest, dacht er niet over na…

Je kunt ook voor 15 euro een morning after pill kopen, die kun je als het goed is morgenvroeg nog steeds innemen.

Sorry hoor. Maar je bent toch ongesteld geworden? Dan kan je toch niet meer zwanger zijn?

Ja dat dacht ik ook wel , maar omdat het zo snel was ja vertrouwde ik het ook nog niet helemaal.

En kun je de morning after pil gewoon bij de apotheek kopen dan?

Kruidvat heeft 't ook, goedkoper dan de apotheek :wink:

Enig idee waar die liggen bij het kruidvat?[’:

Vrijdag zou ik eigenlijk ongesteld meoten worden ja, dus eigenlijk zou ik nu geen zwanger moeten zijn maar nog vertrouw ik het niet helemaal en ik ga kijken morgen voor een afspraak.

Eh, ik heb er eens eentje gehaald, lag bij de geneesmiddelen. Weet alleen niet meer waar, maar het is echt niet raar om er even naar te vragen. De kans dat je ècht zwanger bent lijkt me erg klein, maar het zekere voor het onzekere nemen is nooit verkeerd!

oke dankjewel !