kan ik niet zoenen?

misschien is het wel een hele rare vraag maar ik voel me er gewoon zo kut over…

Ik ben nu 16 ik heb ongeveer een jaar terug voor het eerst gezoend met een jongen en ik vond het eigenlijk heel vreemd… niet eens lekker ofzo. kort geleden heb ik weer gezoend met iemand. Ik vond het nog steeds super vreemd , volgensmij hoorde ik hem ook nog zeggen dat ik een groentje was… :hammer: nu heeft dit mij zo onzeker gemaakt dat ik het eigenlijk niet meer aan durf.
Wat doe ik toch fout?

Vond je die jongen wel leuk? Had je gevoelens voor hem.

Ik vond hem wel aantrekkelijk maar ik had geen gevoelens voor hem, het kwam vrij onverwachts

Iedereen zoent anders, er is geen goed of fout. (Oke, de bekende wasmachine, opeten, etc vallen onder fout)

Maar met de één ‘klopt’ het meer dan met de ander zeg maar.
Je hoeft er niet onzeker over te zijn en oefening baart kunst :slightly_smiling_face:

Serieus?
lol wat sneu van hem

aww oke bedankt! het is echt erg hoe onzeker iemand je kan maken met 1 woord ;a

Iedereen vindt wat anders lekker dus je hoeft er echt niet onzeker over te zijn!
En zoals gezegd, oefening baart kunst :slightly_smiling_face:

DIT! ^^^^^

Hij kan dan wel een goddelijke kusser zijn, maar als zijn manier niet bij jou past…
No worries, je leert het op elkaar af te stemmen. Daarom zijn eerste kussen vaak ook nooit de beste

Wat anderen zeggen moet je helemaal NIKS van aantrekken, bij mij werd dat ook wel een keer gezegt, en de ander zei weer dat ik goed kon zoenen. Nou ik heb in de afgelopen jaren heel wat afgezoend met jongens tijdens het uitgaan af en toe, en het verschilt enorm. Voor iedereen is het verschillend. Wat meeste mensen wel fijn vinden is dat je rustig zoent, niet te langzaam, gewoon rustig rondjes om elkaars tong draaien als het ware. Wat ik ook weleens doe, is zacht op de jongen zijn lip bijten na de zoen zegmaar, of na de zoen nog een kusje te geven. Het makt ook allemaal niet uit, oefen gewoon wat tijdens het uitgaan of zo en je wordt er een topper in!

ik ben nu bezig met een jongen. maar hij kust echt niet fijn.
het kan ook een beetje er aan liggen dat ik gewoon anders kus dan hem maar, hij kust gewoon niet fijn,
kan het dat dit nog veranderd als we vaker kussen?
ik vroeg het me gewoon even af want vind het gewoon echt niet fijn om met hem te kussen. :flushed:

Ja dat kan veranderen. Als jullie vaker met elkaar zoenen, zul je elkaars wensen beter leren kennen en kun je daar rekening mee gaan houden.