kan ik mijn haar weer verfen?

Ik heb vandaag mijn haar blond geverfd (het was eerst een beetje oranje van zich zelf) en dat is dus helemaal verkeerd uitgepakt.
het is echt oranje.
ben nu bezig met zilvershampoo. (iemand nog meer tips?)
maar mijn vraag is nu; kan ik er morgen een licht bruin over heen doen?
of word dat dan ook een mega andere kleur? ik hoop het, want dit is vreselijk!

en ja ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niet gevonden wat ik bedoel.

Ja, daar is geen redden meer aan. Oke, zie het maar als een up.

over blond kan je alles heen doen, ik heb ook zo een probleem gehad en heb het laten oplossen door de kapper en het was echt stukken beter, kapper is duur maar veel beter : )
Zilvershampoo is ook een goede oplossing, als je die lang laat trekken dan kan dat ook al veel geven.

dus bruin over blond/oranje word geen groen ofzo? :zipper_mouth_face:

dat mag ik niet hopen voor je nee xd

hhm ik lees hier geel neutraliseerd paars dus zul je er als weerschijn parelmoer moeten bijvoegen denk ik (bij je kleur)

Kapper.
zilvershampoo werkt volgens mij niet eens??

Ik zou er gewoon over heen verven, haha maar dat ben ik.

nee het werkt echt heel goed.

Kan je het niet bleken?
Dan word het weer lichter oranje.

door de zilvershampoo enzo is het nu al een heel stuk minder, ik kan wel gewoon naar school ofzo.
maar nu heb ik bijna mijn eigen haar kleur terug (iets oranjer nog dan) en dat wil ik dus niet.
dus is mijn idee dat ik het lichtbruin ga verfen, misschien staat me dat beter, maar in dit topic wou ik dus vragen of dat kan … de ene dag blond verfen, en meteen de volgende dag bruin verfen!

Het kan, en eigenlijk is het verven.

Foto('s)? :smirk:

mhoah foto is niet echt interessant hoor, het is niet mega-oranje.
gewoon een beetje :grin:

The hairdresser is your best friend.

Bruin over blond/oranje wordt inderdaad groen.
Je zou dan beter als je het niet wilt ontkleuren een donkerblonde kleur eroverheen doen. Dan wel twee pakjes kopen… Mocht dat nog dramatisch uitvallen dan zou ik toch echt naar de kapper gaan. Daar moeten ze het dan (als je lang haar hebt iig) ontkleuren en weer opnieuw verfen… en dat kost wat! Gelooof mij, ik praat uit ervaring! hahaha sterkte met je haar!

Dat heb ik ook gehad, toen mijn vriend d8 mijn haar te verfen :3
het werd ook geel-achtig, en de dag daarna heb ik geloof ik een spoeling (bruintint met veel rood) eroverheen gedaan. Het werd niet groen. Maar als je zekerheid wilt kun je het beste naar de kapper gaan.

Het hoeft helemaal niet groen te worden… Ik heb vandaag ook mijn haar eerst deels geblondeerd en daarna bruin erover heen [wel donkerbruin trouwens] en het heeft gewoon goed uitgepakt. [Net als meerdere keren daarvoor]
Ik zou geen Henna gebruiken want dat schijnt wel rare effecten kunnen krijgen, maar daar kan je volgens mij gewoon over heen verven. Heb er zelf iniedergeval nooit problemen mee gehad.

Het is trouwens verven!