Kan ik met hem afspreken?

Sorry voor de vage titel, maar ik -hoe moet ik dit uitleggen-
Ik begin wel bij het begin.
Ik gaf zaterdag een feest, heel veel vrienden van me kwamen en éen vriend nam een hele knappe jongen mee.
Laat ik hem maar even T. noemen,
nou was heel leuk en gezellig.
En toen hij weg moest heel vrolijk gezegt ; ''Ik wil wel een knuffel van je hoor. ‘’
Zo gezegt zo gedaan, en een hele lange knuffel van hem gekregen.
Nummers uitgewisseld etc, en volgende dag toegevoegd op hyves en msn.
Maar ik had al gehoort, dat hij laat ik haar maar P. noemen leuk vond.
Maar goed,
op msn een heel leuk gesprek gehad, en we begonnen het opeens over mijn zusje te hebben. Over dat ik haar liever wou zijn omdat ze enorm knap is. -vanuit mijn oogpunt- En hij begon toen ‘‘ze is wel oke, maar jij bent facking knap.’’
Heel stiekem, had ik het met mijn vriendinnen ook over hem, en we kwamen allemaal tot de conclusie dat we hem knap vinden etc.
En dat het een lieve leuke jongen was.
Maar, nu begin ik hem langzaam aan leuk te vinden.
En spreek morgen waarschijnlijk met hem af,
maar kan ik dit wel doen ?
Aangezien hij P. leuk vind, en ik mezelf alleen maar pijn doe als hij uiteindelijk iets met P. krijgt ?

• Sorry voor het lange verhaal-

Je hebt gehoord dat hij P leuk vindt, maar dat heeft hij zelf niet gezegd? Misschien vindt hij jou wel veel leuker :slightly_smiling_face:

Edit:
Hij heeft ook gezegt,
dat hij wilde dat ik hem langer geknuffeld had.

en @ Morumbi , hij heeft het ook tegen mij gezegt.

Is P een vriendin van je?

Als P geen vriendin van je is is er toch niks aan de hand, je spreekt alleen maar met hem af.

Het ligt er inderdaad aan of P een vriendin van je is. Zo niet, go for it, niet geschoten altijd mis :slightly_smiling_face:

Een vriendin niet echt,
eerder een goede kennis.

Alles kan kappot =) gewoon doen.

Dan hoop ik dat jouw relatie ook ooit kapot gemaakt wordt door een ander :’)

Wat een rot uitspraak. Wacht maar tot iemand dat zegt over jouw relatie :grinning:

^wat hierboven gezegd word.

Tis aan de ene kant wel lullig voor P., maar als hij zulke dingen zegt tegen jou neem ik ook aan dat hij jou ook wel leuk vindt :’) anders vind ik t ook maar vreemd dat hij P leuk vind en zo tegen jou praat.
Dan loopt hij volgens mij zulke dingen tegen iedereen aan te pappen. :'D?

Maaaar, afspreken kan geen kwaad, je kan m altijd beter leren kennen.

Hij vindt jou vast leuker dan die p :slightly_smiling_face:

Als je hem wil, is het nu je kans, aangezien hij nog niets met die P. heeft.
En al zou hij alsnog voor haar kiezen, dan heb je in iedere geval je best gedaan; dat lijkt mij fijner dan spijt hebben dat je je kans niet gepakt hebt.

Ah oke,
ik ga hem zo smsen, hoelaat en waar.
Omdat hij t’ gister nog niet wist.

Wish me luck! (:

mss is t maar n gerucht als ie zegt dat je fucking knap bent zou ik toch maar iets gaan vermoeden :slightly_smiling_face:

Hij heeft nog niks met die P. en hij heeft jou nu leren kennen! Misschien vindt hij jou dus veel leuker dan die P. Ik zou gewoon gaan afspreken en kijken hoe het is! :slightly_smiling_face:. You go girl.

als p je vriendin niet is ga er dan voor wat heb je verliezen?

of je gaat eerst aan hem vragen hoe dat nou precies zit met P.

Die afspraak ging vandaag niet door,want het weer zat niet mee.
Nu zien of ik nog genoeg moed weet te verzamelen, om nog een keer aftespreken.