kan ik me vriend nog vertrouwen?

hoi,
ik heb nu al een paar weken verkering met mijn vriend. Hij heeft me laast zijn twitterww gegeven, zodat ik op zijn account kon. Dat was op mijn mobiel en ik had de meldingen niet uitgeschakeld, maar ik dacht dat ik dat wel had gedaan. Toen kreeg ik dus te zien dat hij een DM had. Maar ik dacht dat het mijn account was dus ik klikte er op en toen zag ik dat hij precies t zelfde stuurt wat hij naar mij stuurt. Hij stuurt echt precies dezelfde dingen… Zal ik tegen hem zeggen dat ik gelezen heb dat hij alles ook naar andere meisjes stuurt? Kan ik hem nog wel vertrouwen of is hij gwn een player?
xx mij

Ik zou het niet vertrouwen, nee. Het lijkt mij dat hij persoonlijke dingen naar jou stuurt, dus het is heel raar dat hij dit soort dingen ook naar anderen stuurt. Ik zou er eerst eens met hem over praten.

player, definitaly

Ik zou er ook met hem over praten. Maar langs de andere kant: Als hij echt iets met die andere meisjes van plan was, waarom zou hij jou dan in hemelsnaam zijn wachtwoord geven?!

Indd, is het niet gewoon van een tijdje terug? Van voordat jullie samen waren en dat dat meisje gewoon nu pas reageert?

Dit

Dan is het toch alsnog raar dat hij précies hetzelfde zegt?

Over wat voor dingen hebben we het dan? Is het gewoon ‘Hey schatje’ Of iets in die aard, of zijn het echt berichtjes van een totaal andere soort?

Ja natuurlijk is het raar, maar miss werkt dat voor hem en doet hij altijd hetzelfde ofzo…
En er is een verschil tussen tijdens de relatie of voor de relatie toen er nog niks tussen hun was. Daar ging het mij meer om eigenlijk haha.

Ik zou me wel genaaid voelen, eerlijk gezegd…

Ja, dit. :’)

Ookal zou het voor de relatie geweest zijn, ik zou me echt niet meer speciaal voelen. Ik zou me echt zo’n flirt voelen ofzo.

Lijkt me duidelijk. Player.

Hem confronteren. Je hebt nog heel kort iets met hem dus wie weet is het van daarvoor.

Ik zou het inderdaad niet meer vertrouwen. Ik zou hem hier mee confronteren.

Ik zou er met hem over praten dat je dit hebt gezien.

Een player… Trap er niet.

poepen :rage: