Kan ik me haar verven help!

(Srry ben wat slecht in spelling met leestekens enzo srry daar voor) Okay kijk ik had me haar geverft bij de kapper ombrengen maar toen had die vrouw aan de boven kant rode oranje kleur dat vond ik dus niet mooi en de rest van me haar was dus blond toen heb ik me hele haar bruin geverft eerste keer was onderste deel beetje groen maar zag je nii goed dus kleurde nog een keer bruin. Maar ik mis me ombrengen tog ik wil tog lichter haar aan de onder kant het liefst blond en anders heel licht bruin. Kan ik dit doen en als nii kan moet ik dan wachten wanneer ik me haar kan verven? Ooja ong. Nu al 2 maanden geleden dat me haar bruin is geverfd.

Ik zou echt even wachten als je het al 2x gekleurd hebt (als ik het goed begrepen heb) Helemaal blonderen! Straks breekt het af. Zorg er een aantal maanden lief voor en dan kan het wel weer.

Tevens is er een compleet topic over haarverven! http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.2725.html

(Van het aanmaken van veel topics wordt Girlscene sloom :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Bedankt ja ik wil aan de onderkant gwn blonder maar moet ik dan veel maanden wachten?

Ik zou dan juist even 2 maandjes wachten! Heb zelf een keer m’n haar geblondeerd 5(!) jaar geleden en daardoor voelen mijn punten nu nog steeds plastic aan. Kan bijna niet wachten tot ik het eruit kan knippen zonder lengte te verliezen.

In jouw geval zou ik even 2 maanden lief voor je haar zorgen (weinig hitte, veel maskertjes) dan kan het er wel weer tegenaan

Je vraag kan inderdaad in dat topic!