Kan ik hier nog wat aan doen?

Hee!

Ik heb sinds juli een Blackberry Curve met een 2-jarig abbonement van vodafone. Ik was er ontzettend zuinig op en checkte elke 2 minuten of ik hem nog bij me had.

Vandaag ging ik kanoeen met een vriendin, en ik had mn mobiel in mn broekzak. Ook dit keer heb ik extra voorzichtig gedaan. Vlak voor dat we weer terug waren zijn we onderweg even gestopt. Toen heb ik nog eenbericht verstuurd met mn mobiel. Tien minuten later waren we thuis, weg mobiel. Ik heb niet gemerkt dat hij uit mn broekzak gevallen is, maar als ik hem bel krijg ik meteen de voicemail, dus ik ga er van uit dat hij in het water gevallen is.

Ik baal hier echt ontzettend van. Ik ga sowieso volgende week naar de Vodafone winkel, maar ik maak me echt zorgen dat er niks meer aan te doen is.

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt, en wat gebeurde er toen?

Ligt hij misschien niet nog in het bootje? Je kan het kano bedrijf bellen en hard hopen dat hij gevonden is…
Maar Ik heb dit nog niet meegemaakt.

ik denk dat je gewoon moet blijven betalen voor het abbo, maar dat als je er een telefoon bij koopt je gewoon dat abbo op die telefoon mag gebruiken. misschien kun je dat regelen?
denk niet dat ze zo lief zijn je hele abbo maar te vergeten of tegen een zacht prijsje/gratis een nieuwe bb te geven

Ja mss ligt hij nog wel in het bootje? Anders had je misschien wel een plonsje gehoord als hij in het water was gevallen? Ik zou ook naar het kano bedrijf bellen (:
Voor de rest weet ik niet wat je kan doen want ik ben van België en daar is dat niet met zo’n abonnementen.

Ik was bij die vriendin thuis kanoeen, haar ouders hebben een botenbedrijf. Ik wist al dat mijn mobiel kwijt was voor ik naar huis ging, dus ik heb de hele boot doorgezocht maar niks gevonden.

Ik heb gebeld naar de klantenservice van Vodafone. Ze blokkeren mijn simkaart en ik mag een nieuwe ophalen. Maar ik denk niet dat die op een andere mobiel dan een Blackberry past, en anders moet ik een nieuwe blackberry kopen en dat vind ik zoo zonde.

Maar ik denk niet dat er iets anders opzit he?

maar mss ligt die in een auto of hoe ben je anders thuisgekomen??
pff dat suckt wel een beetje ;s

Nee :frowning_face:, ik ben hem echt kwijtgeraakt tussen het stuk dat ik in de boot zat en het stuk dat ik uit de boot was. Het is echt een mysterie ofzo hoor, want de rand was hoger dan mijn broekzak en met het uitstappen heb ik echt NIKS gemerkt :astonished:

ooh maar dan kan je toch ff naar dat water gaan? ik denk niet dat je uitgestapt bent uit dat water toen gij de grond niet eens kon aanraken met je voeten (ik bedoel dat je niet moest zwemmen toen) , mss vindt je die wel terug. Het kan zijn dat die kapot is of niet meer werkt maar dan laat je die repareren of mss heb je de garantie nog? !
en kan het ook niet zijn dat je die ergens hebt gelaten : tas , broek , jas?? want je zei dat je nog een smsje had gestuurd toen je ff gestopt waard .

Ik heb nog op de plaats waar ik uitgestapt ben gevoeld met mn voeten, maar het was heel blubberig, en ik kon hem dus niet vinden. Had alleen een korte broek en een topje aan, verder niks mee.

Sorry, ik ga overal tegenin maar het is zo’n rotsituatie en ik ben echt radeloos.

Niet zo heel slim ermee te gaan kanoën…
Niks meer aan te doen als je hem kwijt bent. Balen!

Ik moest hem meenemen want ik moest bereikbaar zijn.

Niemand die ooit is bestolen ofzo van een mobiel met een abbonoment?

Ah oké,

met een abonnement is het enige wat ze voor je (kunnen) doen, je simkaart blokkeren (zodat er niet van jou geld gebeld etc wordt) en je een nieuwe geven…

Hmm balen… Bedankt! xxx

Je heb toch garantie? Krijg je dan geen nieuwe?

^Dat geldt alleen bij fabrieksfouten helaas…

^ Nee, garantie is voor als er iets mis is met de telefoon zelf of zo, dat hij niet naar behoren werkt, niet als je hem zelf in water verliest. Sowieso wordt waterschade vaak niet vergoed.

@TS
Bij diefstal heb je meestal ook gewoon pech, tenzij je je telefoon er voor verzekerd hebt en dan moet het ook nog een verzekering zijn waarbij ze niet om bewijs van lichamelijk/materieel letsel vragen.
Dus dat ze niet gaan vragen om bewijs zoals blauwe plekken (wat je waarschijnlijk niet eens hebt omdat iemand hem dan gewoon snel weggepikt heeft) als hij in je bijzijn bestolen is of bewijs van inbraak of zo.

Ik heb de mijne ook verzekerd tegen diefstal en dan dat ik niet allemaal bewijs hoef te hebben, kost 35 euro in de 3 maanden bij Lifeline, misschien handig voor je volgende telefoon.
Zit ook waterschade, verlies, onrechtmatig gebruik en nog meer bij.

Ik denk dat je nu maar gewoon een nieuwe Blackberry moet zien te regelen of zo.