Kan ik het ooit nog goed maken?

Ik zit dus met een probleem, please geen onnodige reacties en ik wil heel graag tips…

Ik en mijn vriend hebben een probleem. Hij woont namelijk wat te ver weg. Maar tot nu toe was er niks aan de hand, we waren gelukkig. Vorig week was er een feest van een vriend van mij. Toen kwam ik er achter dat hij verliefd op me was, hij vroeg me voor iedereen. Ik was zo overdonderd, nee natuurlijk wilde ik niks met hem beginnen, ik hield van me vriend. Maar op de ene of andere manier hadden we die avond toch gezoend… Ik en mijn vriend vertellen echt alles aan elkaar, ik moest eerlijk zijn dus ik heb het maar verteld. Ik wist wel dat hij heftig zal reageren, maar niet zó… hij is echt heel erg boos en verdrietig, teleurgesteld alles… hij wil me niet meer spreken en ik mis hem zo erg. Ik heb duizend keer mijn excuses aangeboden, maar hij is nog steeds woedend. Ik weet dat ik fout zat, ik weet dat ik dit keer heel goed aan moet pakken.

Wie weet iets om het goed te maken? Ik heb zowat alles geprobeerd… hij gelooft niet meer dat ik van hem houd, maar dat is het juist, hij is alles voor me en ik kan me leven niet voorstellen zonder hem.

Dankjewel voor het lezen…

Die vriend van jou is ook goed fout aangezien hij weet dat jij niet single bent…

Ik zou jouw vriend even met rust laten, een paar dagen… en dan nog maar proberen te bellen…

succes ):

Ga naar hem toe :slightly_smiling_face:

laat hem dit topic lezen (:

Hee! ikheb niet echt veel verstand hiervan ofzoo want heb zelf ook net een topic geopend xD hahaha maar…

Ik denk dat je hem even de ruimte moet geven om na te denken en dan een keer echt naar hem toen moet gaan om te praten,. want over de telefoon is he ttoch anders. En alles vertellen hoe je je voelt en dat je het wilt goedmaken en dan zal hij je uiteindelijk echt wel vergeven als je echt je best doet!
Veel succes meis

Ik kan me heel goed voorstellen dat hij zo boos op je is, maar dat begrijp je waarschijnlijk zelf ook wel.

Ik zou als ik jou was de situatie een tijdje rust gunnen, zodat hij zijn boosheid kan laten bezinken. Daarna kun je rustig polsen hoe hij er tegenover staat en of hij bereid is je te vergeven.

Succes ermee!

ten eerste: hartstikke fout van die vriend van je, die verliefd op je is.
ten tweede: sla jezelf even voor je kop :slightly_smiling_face:
ten derde: je je vriendje even de tijd gunnen om erover na te kunnen denken.

i_am_janet ; haha ja je hebt echt wel gelijk, ik heb me zelf al voor me kop geslagen echt ik ben zo kwaad op me zelf.

En bedankt allemaal voor jullie hulp!

Ik denk dat jouw vriend vooral wil weten wat je bezielde om die andere vriend van je te gaan zoenen. De manier waarop je het hier uitlegt… Tja, als je het identiek zo aan hem hebt uitgelegd zou ik daar ook niet tevreden mee zijn.

Uiteindelijk kan je niets meer doen dan wat je al hebt gedaan. Door die actie van je heb je wrs twee mensen heel erg gekwetst, niet alleen jouw vriend maar ook die vriend die je nu aan het lijntje hebt gehouden. Je kan alleen maar hopen dat ze het je vergeven. Meer kan je niet doen.

het is vervelend maar gebeurd,
en het was stom van je, maar je hebt er in ieder geval spijt van.
ik zou me eerst indenken hoe jij je zou voelen als je vriend hetzelfde zou hebben gedaan. het is wel heel dapper van je dat je het hebt verteld en dit geeft ook wel aan dat je het juist heel vervelend vind. Ik zou hem rust gunnen en hem dan bellen om te vragen of je een keer langs kan komen. Hij kan er rustig over nadenken en uiteindelijk vallen dingen eye to eye ook beter te bespreken. Hij moet je in ieder geval die kans gunnen.
Wordt in ieder geval niet boos op hem als jullie er over spreken, zoiets zou dan echt weer iets voor mij zijn vandaar dat ik het zeg,

ik denk het belangrijkste dat je hem tijd gunt, zijn vriendin heeft hem bedrogen en dat is zwaar.

ik vind het sowieso al knap dat je het eerlijk tegen hem durft te zeggen,
geef hem wat tijd en probeer nog wel contact te zoeken.

Kan je me uitleggen waarom hij fout is? Ik snap dat soort dingen echt niet gewoon. Die vriend gaat toch niet vreemd, bedriegt niemand? Dit meisje heeft er zelf voor gekozen met hem te zoenen, had die vriend haar dan moeten wegduwen zodat haar relatie niet kapot gaat? Dat is niet aan hem, dat is de verantwoordelijkheid van dat meisje.

OT: ik zou hem een tijdje laten afkoelen. Ik zelf zou in het begin ook heel boos zijn. Misschien wil hij er over een paar weken wel normaal over praten.

goed dat je het hebt gezegt!
ik hoop dat hij niet lang boos op je blijft,
veel succes ermee!

(ja beetje onnodige reactie maargoed:$)

Bij hem langs gaan is denk ik wel een goeie, dan bewijs je hem hoeveel je om hem geeft.

Misschien een lange brief schrijven waarin je al je gevoelens in zet?

Hoop dat het voor je goed komt…