kan ik het hem kwalijk nemen?

oke het zit dus zo.
voor de vakantie was ik met een jongen aan het smsen.
een maand ervoor ofzo hadden we afgesproken dat we naar de film zouden gaan.
maar toen ik het smste kon hij niet.
ik zei dan moet je maar smsen wanneer hij kan.
dat heeft hij dus niet gedaan.
toen heb ik later gevraagd of hij nog wel naar de film wou.
en hij zei dat hij wel wou.
een paar weken voordat we op vakantie gingen heb ik niks van hem gehoord maar ik dacht dat hij dan zou smsen wanneer hij kon.
toen gingen we allebei op vakantie.
maar toen ik terug kwam had hij een vriendin.
moet ik nou boos op hem zijn, of niet omdat het toch al een beetje op een einde liep?
(oja in die smsjes zei hij dat hij van me hield enzo)
xx

[i]boos zijn weet ik niet, maar je kan er wel iets van zeggen, met hem over praten! Maar het is wel beetje raar dat hij niks meer van zich laat horen, als hij zegt dat ie smst wanneer die kan…

argh jongens, ze maken het leven maar moeilijk ![/i]

ja ik heb het ook tegen hem gezegt!
maar hij lulde er nogal over heen.
en ik weet ook niet echt wat ik nou van hem wil.
zou ik nu gewoon vrienden kunnen blijven?
of is dat niet zo slim aangezien ik denk dat ik toch nog iets voor hem voel.
en ja heel moeilijk:P

Het feit dat hij het zo moeilijk had om af te spreken, moet bij jou toch al een belletje hebben doen rinkelen dat hij toch niet zo weg van je was.

Dat hij in smsjes zette dat hij van je hield etc. is wel een beetje… tja. Maar je hebt natuurlijk jongens die dat rap naar elk meisje sturen.

Je kan boos zijn. Je bent dat waarschijnlijk ook. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het hem niet veel kan schelen. Dus laat het gewoon los, want boos zijn is vermoeiend.

nou als je nog iets voor hem voelt, en hij niet voor jou kan je nog wel vrienden blijven, maar ik vind het altijd makkelijker om dan ff afstand te houden… dat je echt goed over hem heen kan komen, en dat je daarna wel weer vriendschappelijk iets kan gaan doen.

En ja, verbreek het contact tot je zeker bent dat je niets meer voor hem voelt. Anders geraak je er niet makkelijker over.

Je kunt hem niet kwalijk nemen dat hij al een vriendin heeft, maar je kunt het hem wel kwalijk nemen dat hij niet terug smst en hij jou dus in principe aan het lijntje houd…

ja dat belletje deed het ook:P
daarom vroeg ik het ook.
maar snap niet waarom hij dan gewoon neit even kon zeggen dat hij nik smeer wou.
want ik had me hele vakantie niks met jongens gedaan enzo omda tik me dan schuldig voelde tegen over hem.
en hij zei ook wel meer,
hij zei ook dat hij bij me wilde zijn me leuk lief en super vond.
ik dacht, ja waarom zeg je dat dan?
en ik denk dat ik dat ook wel ga doen.
gewoon alleen hoi zeggen op school vind ik dan wel goed.

en nee ik denk ook niet dat het hem veel kan schelen.
hij heeft toch al een ander.
maar zou hij dan nooit aan mij gedacht hebben ofzo?
of betekende ik dan zo weinig voor hem?

:thinking:
Ik zit met een soortgelijke situatie. Soms denk ik dat veel jongens gewoon idd niets geven om andere mensen. Alleen om zichzelf.
Maar dat is de verbitterde ik :stuck_out_tongue:

Je kunt het hem kwalijk nemen, maar wat schiet je ermee op?

@ brod
haha nee dat denk ik soms ook.
volgens mij geven ze op zo’n moment alleen om hunzelf en denken ze niet aan die ander.
en ja ik weet ook niet echt wat ik ermee op schiet, maar als ik op school kom zal ik wss wel weer boos op hem worden maar ook wel weer blij.
is dat raar?