Kan ik hem vertrouwen?

Ik ken mijn vriendje ongeveer 3 maanden nu en we hebben officeel 1.5 maand. in de eerste 1.5 maand toen we een beetje bezig waren heeft hij op vakantie met iemand anders gezoend. ik heb het hem vergeven omdat hij het meteen eerlijk vertelde en hij zegt dat hij er heel erg veel spijt van heeft. ik weet dat hij er echt spijt van heeft dat laat hij op alle manieren weten maar ik vertrouw hem gewoon niet. hij is best wel geliefd onder meisjes en dat weet hij en voorheen was hij best wel een ‘player’. ik ben de eerste vaste vriendin die hij heeft. zn vrienden zeggen allemaal dat hij nog nooit zo verliefd is geweest blablabla dus ik weet dat het wel goed zit. alleen het enige is dat ik bij alles wat hij doet denk dat hij iemand anders heeft. ik weet dat het onzin is maar moet ik er met hem over praten? of moet ik gewoon proberen minder jaloers te zijn en het zo laten?

ze kunnen altijd weer in fout gaan ook heb je hem vergeven
en praat met hem daarover
wat zelf al aan geeft player
als hem toch kan te geven moet hij jou laten zien dat hij te vertrouwen is

Ik vind het een beetje dubbel omdat hij al een keer vreemd is gegaan, maar toen was het nog niet officieel. Je kunt hem nog een kans geven en eerlijk zeggen dat je het gewoon moeilijk vind e.d. Ik denk dat je er vanzelf wel achter komt of hij te vertrouwen is of niet, ik snap dat dat moeilijk is maar er is eigenlijk geen andere optie.

Dit. Hij verdient een kans. Ik zie het heel zwart/wit pas op het moment dat jullie een officiële relatie hebben, kan je vreemd gaan. Dit verschilt natuurlijk per persoon, maar dat is mijn mening. Misschien is een goed gesprek handig? Zodat je echt de zekerheid krijgt dat hij alleen maar jou wil. Het uit zijn mond horen is nog altijd anders dan dat zijn vrienden het je vertellen.

Geef hem de kans om te laten zien dat hij veranderd is. Misschien kan je er goed met hem over praten?