kan ik hem vertrouwen?

Heei,

Ik heb een probleem… Ik heb een hele leuke buurjongen en vorig jaar kwam ik hem tegen op vakantie. Sinds die dag hebben we vorig jaar de hele vakantie gemsnt, gesmst en zelfs een keer afgesproken, maar opeens smste hij niet meer terug en zei hij ook nooit meer iets op msn. Later had hij opeens verkering met een ander meisje… Nu is dat al weer een tijdje uit. En een paar dagen geleden begon hij weer tegen me te praten op msn en smsen we weer maar hij smst niet meer terug vanaf gisteravond… Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken en ik weet niet of hij me nou gebruikt en gewoon na de vakantie nooit meer tegen me praat en me gewoon laat zitten net als vorig jaar… Wat moet ik doen? Ik vind hem te leuk om hem gewoon te negeren…

Xxxx

Iemand?
Moet ik hem nog een keer smsen of…?

Okee niemand gaat dus reageren laat ook maar hij gaat me toch wel laten stikken

Tja, hij smst je sinds gisteravond niet meer? Dat is nog niet zo lang… Als je hem leuk vindt denk ik dat je wat duidelijker moet zijn, en hem vragen of hij iets met je wilt doen? maar als je toch denkt dat hij je laat stikken kan je er maar beter geen energie in stoppen

Dankje dacht echt dat niemand ging reageren…
Ja ik denk dat ik ook maar niet meer sms ofzo… Vorig jaar was het echt precies hetzelfde en ben er nu dus weer ingetrapt :frowning_face:

Je gaat toch niet achter zo’n jongen aan? Zo wordt je alleen maar teleurgesteld elke keer dat hij je negeert. Als hij je echt leuk vind, zou hij allang weer een keer met jou willen afspreken. Misschien moet je het contact dan verbreken?
En als je dat echt niet kan, kun je misschien aan hem vragen of hij zin heeft om nog een keer af te spreken. Heeft hij dat niet of doet hij moeilijk… dan is het toch wel duidelijk?

^ Wat Boterbabbel zegt

Ja dat klopt inderdaad… Heel erg bedankt! (:

Volgens mij is hij steeds gewoon opzoek naar een nieuw iemand en heeft wel interesse in jou maar omdat hij een vriendin had had hij jou niet zo hard meer nodig

Ja dat zou best kunnen. in groep 7 heeft hij me al een valentijnscadeautje gegeven haha hij zat toen in groep 8. Hij is 15 en ik 14…

Spreek dan gewoon met hem af… Als je wilt dat er wat van komt moet er iemand toch initiatief gaan nemen? Anders is straks weer een andere meid je voor.