Kan ik hem terugwinnen?

weg

Ik zou afwachten en het van zijn kant laten komen.

^ja, maar dus wel gewoon oogcontact terug maken en laten merken dat ik hem nog zie zitten? want nu negeer ik m nog.

Ja gewoon oogcontact maken, af en toe keertje lachen. Als je hem blijft negeren weet hij dus niet dat je hem nog ziet zitten en zal hij waarschijnlijk nooit de stap zetten om weer contact te zoeken

^oké, dankje :slightly_smiling_face:
maar is het niet een beetje awkward? omdat hij eigenlijk duidelijk heeft gemaakt dat hij geen interesse heeft, voelt het alsof ik opdringerig voorkom. Want ik weet niet hoe die gaat reageren als ik terugkijk, misschien is dat wel helemaal niet zijn bedoeling.

bah, ik maak alles moeilijk :cold_sweat:

up :slightly_smiling_face:

Ik zou het bij oogcontact houden en hem voor jou laten vechten. Hij klinkt namelijk echt als een triest geval. Hij laat zich zwaar onder druk zetten door zijn vrienden en heeft zelfs tegen een vriend van hem gezegd dat hij het vreemd vond dat jij zijn nummer vroeg. Ga goed bij jezelf na of je wel bij zo iemand wilt zijn. Hij kan knap en leuk zijn maar persoonlijkheid telt ook (bij mij in ieder geval).

Dit. En stel je kijkt terug en hij reageert daar vervelend op dan weet je meteen dat het niet zijn bedoeling was.

hmm ja, dankje :slightly_smiling_face:!
maar hoe zou hij moeten reageren dan? Als in glimlachen, of gewoon paar seconden terugkijken?

Hij durft misschien niet toegeven dat hij iemand leuk vindt. Ik zou inderdaad kijken of hij nog initiatief zal nemen.