kan ik hem nog vertrouwen?

ik vind het te ver gaan!
Vreemdgaan is niet alleen zoenen, seks of andere dingen. bij zulke appjes ben je wat mij betreft al ver genoeg.

Ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen.
Heeft iloveyou dan wel een betekenis bij hem?
En belangrijker, als je met hem appt en hij zegt
dat je er bijvoorbeeld mooi uit ziet oid,
Krijg je dan nog een warm gevoel?
Het lijkt mij heel moeilijk om in zo’n situatie te zitten.
Maar ik had zeker een hartig woordje met hem gesproken.

Veel liefs x kus danique

Precies deze.

Wanneer je meiden op internet moet vragen of je hem kunt vertrouwen zegt dit al genoeg lijkt me?

Om die berichtjes (behalve dat loveyou dan) had ik mijzelf niet zo druk gemaakt, al hangt het er van af tegen wie hij op die manier praat. Mijn vriend stuurt bijv. een goeie vriendin die hij al 9 jaar kent ook ‘trusten schatje xxx’ wanneer hij gaat slapen na een gesprek. Dat doet hij al 9 jaar. Als het tegen iemand was die hij nog maar een maandje zou kennen was het een heel ander verhaal. Ik weet niet hoe dat zit met jou vriendje?

Maargoed dat maakt verder ook niet heel veel uit nu. Als hij weet dat jij het niet leuk vind en jullie hadden afgesproken dat hij het niet meer doet, moet hij het ook niet weer doen. Als hij dat wel doet respecteert hij jouw gevoelens niet echt. Daar zou ik me in dit geval wel zorgen om maken. Ik zou er een serieus gesprek met hem over hebben, als het weer gebeurd zou ik er sowieso klaar mee zijn.

Idd én je maakt jezelf anders de hele tijd gek met gedachtens als: “zou ie nu met een ander praten? Zal hij weer gaan flirten” etc.

Hij weet dat je het niet pikt en doet het alsnog. Genoeg reden voor doei doei.

kan je hem nog vertrouwen? nee
wat moet je doen? dumpen