kan ik hem nog vertrouwen?

Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend meer dan vriendschappelijke whatsappgesprekken had met andere meisjes, daar ben ik toen boos om geworden en hij had beloofd het nooit weer te doen.
Toen ik hem net weer redelijk vertrouwde, zei hij weer iets tegen een meisje waarvan hij beloofd had het niet weer te doen. ( hij heeft best veel meisjesvrienden en snapchat daar ook mee etc. )
Toen werd ik daar weer boos over, maar kan ik hem nog weer gaan vertrouwen?
Ik heb nu de hele tijd als hij online is het gevoel dat ie met die meisjes praat op die manier, wat ook niet echt vreemd is na 2x gezien te hebben.
Hij zegt dan wel dat ie het echt nooit meer zou doen… en hij laat zn telefoon ook gewoon liggen als ie even weg is ofzo. Niet dat ik daar ooit in zou kijken want ik vind dat dat prive is, ben er toen achtergekomen doordat ik naast hem zat en het meelas.
Moet ik er met hem over praten of niet?
Wat moet ik doen?

Wat voor dingen zegt hij precies?

wat hij ook tegen mij zegt, loveyou schatje, hartjes en kusjes etc.
en de laatste keer ging een meisje naar een feest en toen vroeg hij in watvoor kleding ze ging: ‘hoe ga je *hartjesogen*?’
en als ze dan een foto stuurt iets van ’ Damn ’ enzo.

Dat vind ik persoonlijk vrij ver gaan en zou het echt niet pikken. Vooral omdat in mijn ogen “i love you” dan totaal geen betekenis meer heeft.

Ik zou hem erop aanspreken. Of hij kapt ermee of je maakt het uit.

Ik zou het uitmaken. Eerste keer zou voor mij al te veel zijn. Maar twee keer?

dumpen die handel, zulke jongens snappen de definitie van een relatie hebben niet.

ik zou het gelijk uitmaken, kan toch niet dit…

Dumpen. Het kan natuurlijk heel moeilijk zijn om dat te doem, maar gewoon doen! Zijn Iloveyou en zijn hartjes en dingen hebben , als hij het naar allemaal andere meisjes ook stuurt, geen betekenis meer natuurlijk… Veel succes ermee!

Zulke jongens ben je liever kwijt dan rijk.
Als jij hem nooit de indicatie hebt gegeven dat jij het oké vind dat hij met andere meisjes praat alsof hij daar een relatie mee heeft dan is hij ontzettend fout bezig.
En omdat je hem er al een paar keer eerder op betrapt hebt, lijkt het me niet dat hij nu ineens wel zal stoppen.

Stiekem meelezen als je naast hem zit of in zijn telefoon kijken als hij hem laat liggen is voor mij trouwens het zelfde. Ik vind zulke dingen privé maar als jij het gevoel hebt dat je hem niet kunt vertrouwen waardoor je de neiging hebt mee te lezen zegt dat al meer dan genoeg!

Dumpen die handel.

Meen je dit! waarom ben je nog met hem :flushed:

Hetzelfde gehad, zo een halfjaar geleden, gewoon uitmaken je maakt jezelf alleen maar ongelukkiger:)

Mijn ex deed dit en ik heb het meteen uitgemaakt, mijn andere ex is namelijk vreemd gegaan en zo ver wou ik het nooit meer laten komen.

Dat vind ik te ver gaan. Vriendschappen met het andere geslacht als je verkering hebt, moet prima kunenn maar dit gaat te ver en bovendien heb jij gevraagd of hij ermee wilde stoppen en negeert hij dat gewoon.