Dit is mijn oude GS account, deze gebruik ik omdat ik op mijn nieuwe GS account, vriendinnen heb en ik heb liever niet dat ze meelezen.
Ik heb een tijdje geleden iets meegemaakt en ik durf er niet echt met iemand over te pratenâŠ
Alleen mijn beste vriendin weet ervan en mijn ouders.
Ik ben al vijf jaar vriendinnen met een meisje (R) en ik ken haar al heel lang.
Haar ouders hebben het heel moeilijk met een scheiding enzo, en hierdoor moet ze heel veel werken en zelf alles betalen. Ik ging bij haar logeren, en van te voren gingen we nog bij mij thuis mân spullen ophalen. Nou is het dus dat ik in mijn spaarpot 170 euro had liggen. 3 briefjes van 50 euro, + 1 x een briefje van 20 euro. We gingen naar haar huis logeren, en die avond moesten wij nog even de hond uitlaten. Ze vertelde dat ze een week geleden in het bos drie briefjes van 50 gevonden had (150 euro). Ik vond het vreemd, maar ook wel cool, ik bedoel wie vind dat nou? En de volgende dag kwam ik thuis na het logeren bij haar. Dat was op een zondag. Op de dinsdag daarop opende ik mijn spaarpot en merkte ik dat er 150 euro weg was! Drie briefjes van 50⊠Ik vond dit zo raar. Helemaal omdat zij zei dat ze ook drie briefjes had gevonden. Ik heb toen besloten om geen contact meer met haar te hebben. Ik bedoel ik kan haar wel beschuldigen maar je kan iemand niet zomaar beschuldigen toch? Dus ik heb het zo gelaten.Reageerde nog wel op haar appjes, maar sprak niet meer met haar af en verzon dat ik niet kon. Alleen dat was in februari 2015 en ik voel me er nog steeds zĂł rot over. We hadden het zo leuk samen. Het was altijd zo gezellig. En ze appt me nog sws wel 1 x per maand met âheyy alles goed⊠zin om af te sprekenâŠâ en ik zou graag willen maar ik vind het gewoon te toevallig dat ik het toen kwijt was en zij het had gevonden. Ze heeft me nu weer geappt of ik vanavond iets te doen had.
Ik voel me er nog steeds rot over. Hoe moet ik dit oplossen? Moet ik dit wel oplossen?
Heel erg bedankt als jullie de moeite nemen om het te lezen en of reageren.
XO