Kan ik een zwarte of witte bikini dragen?

Hee ik heb een paar dagen/uren geleden een topic aangemaakt over welke bikini kleur leuk bij knalrood haar en een heel lichte huid past! maar daar moest ik telkens uppen en zo en ik dacht ik vraag het gwn in een nieuw topic! Als het tegen de regels is sluit dit topic dan vraag ik het wel nog een (paar keer) in dat andere topic http://a3.twimg.com/profile_images/1462227228/geen dit is een afbeelding van mijn arm… ik heb een lichte rossige/rozige (ik weet niet hoe je dat schrijft) huid zou een witte of zwarte bikini wel kunnen? of lijk IK er juist lichter door? thanxx!

Kan wel ja.

Volgens mij heb je hetzelfde huidstype als mij, en zwart maakt mij wel witter. Ik heb nu een blauw/wit gestreepte, en die paste er wel bij.

Ja dus ik lijk er niet lichter op? en wat zou beter kunnen zwart of wit?

Ik kan moeilijk beoordelen of het je zou staan. Door de lichtval op de foto is dat moeilijk te zien. Roodharigen hebben over het algemeen een erg lichte huid. Dan zou ik niet voor zwart of wit gaan, deze laten je huid meestal lichter lijken.

Ik zou geen witte bikini dragen…

ik zou eerder voor rood gaan.

Als ik tussen zwart of wit moest kiezen bij jouw huidskleur, zou ik zwart kiezen.
Wat maakt het trouwens uit dat je een lichte huidskleur hebt? Veel donkerder zal het niet worden met een andere kleur. (:

NEEE geen rood.
rood laat dan je haar niet mooi uitkomen!
ik zou voor bronsachtig of donkerblauw ofzo gaan.

je kan ze waarschijnlijk beide aan of het je staat weet ik niet xD

maaarr ik zou voor zwart gaan

't zal wel aan mij liggen hoor, maar wat boeit het of je nou lichter lijkt of niet? o.o

dan eerder zwart

Iedereen wil toch wel een kleurtje? Maar je hebt aan de andere kant ook wel gelijk…

Vast niet iedereen hoor. :'O

't is misschien wel leuk, maar ik persoonlijk zou echt nooit een bikini kopen alleen om er niet te ‘bleek’ in te lijken :"D

Sommige

roze of oranje tinten, en niet te fel

Felle kleuren vind ik juist wel mooi staan! :3

Zoals?

Oranje, roze, blauw, groen, geel, rood