Kan ik dit vragen?

Hoi meiden,

Ik had hier afgelopen weekend een topic aangemaakt. Dat ik een super leuke date had gehad afgelopen zaterdag. Veel gekletst en gelachen. Tijdens deze date hebben we ook gezoend en veel geknuffeld. Naar mijn idee was echt leuk aangezien ik daar zo’n 5 uur ben geweest.

Nu heeft hij daarna niks meer laten horen. Dus stuurde ik hem een berichtje de dag erna dat ik zo’n spierpijn had in mijn handen van het playstationen. Dat wel een goede fysio oefening was geweest. (Mijn hand is net gebroken geweest). Geen reactie terwijl hij het wel gelezen heeft… Ik snap er echt helemaal niks van aangezien het zaterdag zo leuk was. Is het gek om nu een berichtje te sturen: ik dacht dat we het zaterdag best leuk hadden gehad? Ik wil weten wat erachter zit eigenlijk om duidelijkheid te krijgen… Als de date niet leuk was oid had ik het begrepen dat hij niks liet horen maar dat was totaal niet. Maar aan de ene kant moet ik natuurlijk zo’n gast geen aandacht meer geven. Wat vinden jullie? Kan het? In de hoop dat hij reageert.

Ik zou wel een berichtje sturen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik zou ook een berichtje sturen om te vragen wat er aan de hand is. Anders ga je er toch over blijven nadenken.

Wat ik zou doen: nog heel even afwachten, 1 of 2 dagen. Als je dan nog steeds geen reactie hebt, kun je er misschien nog een luchtig berichtje achter aan sturen. Als hij daar dan weer niet op reageert, weet je eigenlijk al genoeg, maar snap dat je dan misschien nog steeds behoefte hebt aan een reactie. Het beste kun je dat dan face tot face vragen, zie je hem nergens dan kun je best een bericht sturen van : 'hey als je onze date niet leuk vond of niet geïnteresseerd in me bent kun je me dat best laten weten. Ik heb liever dat je iets dan niets zegt ’

Zoiets zou ik doen!

dit zou ik dus NIET gaan vragen… ik vind het een beetje ja hoe zeg je dat… onzeker/zielig overkomen.
ik kan er ook absoluut niet tegen als iemand me zo negeert en wil gewoon een reactie terugkrijgen…al is het iets ‘negatiefs’. daar geef ik je gelijk in! maar zowiezo zou ik het eerst afwachten zoals iemand hier al zei…