kan ik dit verbieden

laat elkaar los, daar draait het allemaal om in een relatie, als hij vreemd wil gaan kan je hem dat niet verbieden, en als hij jou iets beloofd moet je dat maar van hem aannemen?

dat hij vreemd gaat; moet hij weten. Maar hij komt altijd daarna lief doen en hij heeft dan zoveel spijt.
Ik heb ook al een keer gezegd; als je zo graag wilt flowen of whatever; Maak het dan uit, en doe je ding!
Maar nee dat wilt ie dan niet.
Dus ja, ik neem die belofte indd aan…maar het blijft gwn in me achterhoofd zitten

dat kan je elkaar niet verbieden, hoe graag je ook zou willen…
Ik snap dat het heel moeilijk is om hem ‘los te laten’, maar zeker op de lange termijn is het voor hem toch wel belangrijk om gewoon lekker te kunnen doen wat hij wil (met zijn vrienden uitgaan dus).
Natuurlijk is het voor jou fijn als je erbij bent, maar grote kans dat hij het na een tijdje wel een beetje zat is dat jij hem altijd overal moet controleren.

En natuurlijk is het ook z’n eigen schuld dat jij hem zo controleert, maar je kan dit moeilijk voor altijd blijven doen zonder dat hij een keer in protest komt.

Ik zou in ieder geval een keer goed hierover met hem praten!

Verder weet ik niet hoe het zit met zijn vrienden, maar als je een vriend van hem goed kent en vertrouwd dan is het misschien een fijn idee als hij erbij is met uitgaan?

Vanaf je eraan denkt om hem te verbieden zonder jou uit te gaan zit er echt iets ferm mis. Als ik het zo lees ben jij beter af zonder hem.

je kan niemand iets verbieden.
je zou 'm wel kunnen zeggen dat je het liever niet wil of vragen of hij het niet doet.

Dit vind ik wel raar hoor. Hij moet er juist alles aan doen om jouw vertrouwen terug te winnen als hij met jou verder wil, ook als dat betekent dat hij je een keer meeneemt met uitgaan om te laten zien dat het echt niet om ‘de meisjes’ gaat. Niet zo makkelijk doen van ‘dan maak je het maar uit’.

je kunt dat hem niet verbieden, ik zou tegen hem zeggen wat je het liever niet hebt, maar het is zijn keus.
Ik denk toch dat je misschien na moet gaan denken of je nog wel blij word in de relatie, want je zoveel druk maken is ook niet goed.

Nee. je kunt het hem niet verbieden.

Het feit dat je zegt dat je niet wilt dat hij uitgaat zonder jou omdat hij op een meisje dat met hem begint te flirten wel in gaat zegt eigenlijk genoeg. Het feit dat wanneer jij verteld over je onzekerheid terwijl hij degene is die vreemd is gegaan en dit dus ook heeft gecreëerd en hij reageert met dat als je er geen zin meer in hebt jij het maar moet uitmaken zegt ook genoeg.

Hij is vreemd gegaan en hoort dat alleen goed kunnen maken als hij zijn uiterste best doet om jouw vertrouwen terug te winnen. Ik vind dit klinken alsof het hem niet genoeg uitmaakt.

Hoe zie je trouwens de toekomst? Je kunt hem dit niet verbieden dus op ten duur zal hij weer in contact komen met andere meisjes. Als je heel eerlijk tegen jezelf bent, zie je dat dan werken in de verdere toekomst van jullie relatie?

In een relatie hoor je elkaar te kunnen vertrouwen en hoor je ook over je twijfels kunnen praten. Als dat niet kan mis je een hele belangrijke basis en ik betwijfel het of dat naar 17 maanden er niet zijn geweest nog kan komen.

Mag ik vragen wat er precies is gebeurd met vreemdgaan? Want ik lees alleen op twitter ping etc, maar verder?

Mag ik vragen wat er precies is gebeurd met vreemdgaan? Want ik lees alleen op twitter ping etc, maar verder?

Verbied het hem niet. Ik heb hetzelfde meegemaakt en wat hij nu moet doen, is zich bewijzen. Hem binnenhouden gaat ècht niet helpen…Heb gewoon 'n gesprekje met hem voor hij vertrekt en herhaal nog eens hoezeer hij jouw vertrouwen op dit moment moet winnen. Sterkte, ik begrijp je <3

Ik vind dat jouw vriendje geduld moet hebben, hij is de oorzaak van dit probleem en moet het ook op gaan lossen. Dat gebeurt niet zomaar maar dat kost heel veel tijd en energie voor jullie beiden.

Trυst meαns eνerything αnd it gets smαller αfter eνery mistαke,
bυt σnce it’s brσken sσrry meαns nσthing

Je kan hem niet verbieden om dingen zonder jou te doen, hij zal toch ook leuke dingen met vrienden moeten doen. En ik snap dat het moeilijk is, en dat je je vertrouwen in hem kwijt bent en dat ook niet zo snel weer terug hebt, maar het is echt beter om hem wat vrijheid te geven, anders loop je de kans dat je hem alsnog weg duwt…

Ohjee dat gevoel van bang zijn om hem kwijt te raken ken ik.
En mijn vriend (voor zover ik weet) is zo trouw als ik weet niet wat.
Maar ik merk nu ook al meteen aan me ‘‘tussen haakjes’’ dat ik zo onzeker en achterdochtig als de pleuris ben…
Het ergste is ik maak hem d’r gek mee, & mezelf ook.
Ik heb echt gewoon vanaf vriend nummero 1 geen vertrouwen in niks en niemand, soms zelfs niet in mezelf…
Het is niet echt een tip ofzo… maar ik ga dit forum ook maar volgen om wijze raad op te volgen.

Succes meissie x

een relatie begint bij vertrouwen

Als je dat gaat verbieden kun je het net zo goed gelijk uitmaken… Niet lullig bedoeld, maar als je die jongen gaat claimen gaat hij zich waarschijnlijk kapot ergeren aan je! Bovendien, leer hem vertrouwen. Zonder vertrouwen is een relatie onmogelijk…

zijn vrienden mogen mij niet…weet niet waarom. Ze pesten me eigenlijk altijd met dat ik een grote neus heb.
sommige zijn wel aardig hoor, maar 1tje fokt iedereen op. Ik zie ze vrienden ook nooit en weet ook amper hoe ze zijn. Maar ik zal nooit zeggen dat ik ze haat…maar dat Zou vast ookwel helpen als die vrienden normaal zouden doen…met vertrouwen met uitgaan dan enzo… ( ze zijn dan geloof ik echt van; los is los ) maar dat is mn gedachte, dat heb ik nognooit meegemaakt omdat ik nognooit mee uitgeweest ben…
( mn vriend deed dat altijd als ik op vakantie was… )

Het is als mijn vorige relatie, maar dan andersom. Hij vertrouwde mij niet, terwijl ik nooit, maar dan ook nooit vreemd ben gegaan en niet eens flirten met iemand anders… Mijn vorige vriend was altijd kapot chagerijnig als ik een keer gezellig met een vriendin wat wilde drinken ergens. Hij vond het niet goed. Als we uit gingen volgde hij me overal of zijn ogen waren altijd op mij gericht. Hij vond het niet fijn dat ik alleen naar vrienden ging (want ik heb veel jongensvrienden, zelfde als hem), omdat hij dacht dat sommige mij leuk vonden. En nu is het uit.

Niet alleen daarom, maar mijn punt is dat het heel erg vervelend is als iemand je niet vertrouwd. Dan heeft hij wel dingen gedaan die niet kunnen, maar op een gegeven moment loopt het gewoon fout als er geen vertrouwen is. Je moet het echt loslaten, anders is je relatie snel ten einde. Desnoods een heel goed gesprek erover, maar je kan hem niet verbieden om iets met zijn vrienden te doen.

LemonJenny; jaa daar heb je gelijk in, hij denkt er inderdaad erg mkkelijk over…en ik loop als een braaf hondje achter hem aan. Ik heb hem nooit wat geflikt of whatever…daarom snap ik het gewoon allemaal niet.

heleboelnummers; nee ik zou eerlijk gezegd niet verder kunnen als hij uit gaat en etc. Omdat ik het dan niet meer aan kan, dan raak ik hem toch wel kwijt, en kan ik dat denk beter voor zijn…ookal denkt hij dat waarschijnlijk niet.

Serendipiteit; dat mag je weten ja. Gesprekken via privé berichten van; zullen we afspreken, wil je bij me slape dan ben je niet zo alleen. En mag ik je 06, dan kunnen we smse anders leest mijn vriendin het.
1x heeft iemand hem uitgestest via ping, toen wilde hij zelfs afspreken met haar en naar bed. Ik heb zelf dit gesprek niet gevoerd… ik heb het alleen wel allemaal gelezen.

BettiePage; dankje, dat is ook wel een goeie om zoiets te zeggen!

IJsbergsla; klopt wel, kost veel tijd en energie…ik probeer ook om overal zo positief mogelijk in te staan, en vooruit te kijken!

secretme’; dat niet vertrouwen klopt, dat heb ik ook. Jij hebt alleen het voordeel dat jou vriend wel trouw is ( waar je van uit gaat ) mijn vriend beweert van ook, maar er zijn dingen gebeurd die die gedachte kapot maken in mn hoofd.