kan ik dit verbieden

Hallo allemaal,

Ik moet gewoon mijn verhaal kwijt…
18maanden geleden kreeg ik met mn vriend, leuke tijden gehad maar ook tijden dat hij ‘‘vreemging’’ ( gesprekken op ping, twitter etc die TE ver gingen )
Ik heb dit nu na 17maanden afgesloten, en hoop nog altijd dat het nu over is. Ik zie niks meer, ik moet er nu alleen nog op vertrouwen dat het niet achter mn rug om gebeurd.
Iets wat ik zooo moeilijk vind…
Iets waar ik nog om kan huilen…het zit nog zo erg in mijn geheugen.

Ik voel me daarom soms heel down, ik verpest daarmee me relatie.
Want ik, doe raar, vetrouw hem niet, en het voelt voor mij niet zoals eerst.

Hij zegt dan dat ik is op moet houden, niet naar het verleden moet kijken en hem moet vertrouwen, en als ik dat niet kan het uitmaken.
één uitspraak die zo waar is en zo hard is.
Ik wil verder…maar op sommige dagen voelt het allemaal niet goed. Ik verwacht denk te veel van hem, ik verwacht gewoon dat hij me altijd schat, lieverd etc noemt etc.

Als ik bij hem ben, het voelt zo goed…Ik kan wel huilen dan van geluk, ik kan wel van de daken schreeuwen hoeveel ik van hem hou, maar dan zie ik hem weer een paar dagen niet…en kan ik wel huilen bij het afscheid.

Nou lees ik regelmatig van die dingen op zijn twitter dat hij ergens heen wil, ( uitgaan bijv )
Maar ik kan dat niet toelaten…als ik niet mee mag. Ik vertrouw dat niet…

Nou komt het ook omdat wij vaak niks doen, nouja we doen wel wat, maar meestal als ik wat verzin. ( bijv. vakantie, atractiepark etc )
ik vind dat super leuk om dat allemaal te doen, samen.

Ik ben bang voor ruzie’s, en als ik bij hem ben voelt het goed, dan heb ik niks meer te zeuren.

Maar als hij niet bij mij is maak ik me overal druk om…
Ik weet gewoon niet hoe ik daar mee om moet gaan…

nou zegt de titel; kan ik hem dit verbieden;
dat gaat dus over het uit gaan…zonder mij.

Ik open dit topic niet om reacties te krijgen van maak het uit, want ik vecht nog steeds door…en dat zal ik tot het laatste blijven doen tot het niet meer gaat, lees ; als ik me zelf er echt niet meer goed in voel.

Hmm, ik denk niet dat je het hem kunt verbieden. Hij wil misschien immers zijn vrienden ook eens zien zonder zijn vriendin erbij.

nee dat kan je niet, helaas.

Nee kan niet helaas,

Ik krijg het idee dat je hem niet meer vertrouwt eerlijk gezegd.

, het lijkt er op dat jij meer van hem houd dan hij van jou,
of ik ieder geval , hij is totaal niet bang om jou te verliezen, en dat gevoel heb jij constant.
ik vind wel dat je hier met hem over moet praten. en bijv, als hij uitgaat, moet je bijv iets zeggen van- ow leuk mag ik ook mee? en als hij dan een beetje negatief reageerd ofzo, dan lijkt het me dat hij echt niet genoeg zn best doet voor jou, en dan weet je hoe laat het is.

Je kunt hem niks verbieden.

En om eerlijk te zijn denk ik dat dit een doodlopende zaak is.
Als je hem niet vertrouwt, is de basis van je relatie al helemaal weg…

En dat is heeeel moeilijk weer terug te krijgen.

ik vertrouw hem ook niet…dat klinkt heel slecht, ik probeer er ook alles aan te doen. Maar het kan gewoon niet door de dingen die zijn gebeurd.
Hij is zoiemand als iemand met hem gaat flowen, of maar iets in die richting dat hij er helemaal in mee gaat en alles om zich heen vergeet…

Hij gaat alleen niet vaak uit, hij wilt nr festivals met vrienden. Naar sommige dingen kan ik hem best laten gaan…
Maar net als met feesten met uitgaan niet, ik ben bang vor andere meiden…

Heeft hij dingen laten zien dat hij niet meer te ver gaat met anderen?

dankje, aan deze reactie heb ik wat.
Ja ik doe vreselijk mijn best, hij blijft er zo cool over. Net alsof het normaal is wat hij heeft geflikt… ik ben ook veelste lief voor hem… dat is het ook wel.
en oké ja dat is wel een goeie van leuk, mag ik ook mee!
ik ben zelf echt niet bijdehand genoeg voor dat soort dingen of om daar op te komen

neee, ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe hij dat zou moeten kunnen laten zien. of jij wel?

Dat hij je absoluut niet kwijt wilt enzo en dat hij niks achterhoud ect

ik wil er wel met hem over praten, dat ik het er soms moeilijk over heb.
Maar dan is het antwoord dus;
Ja als je niet meer met me wilt zijn of het gaat niet moet je het maar uitmaken.
daar heb ik dan niks aan…
kan het nog wel keer proberen, maar voel me dan zo’n zeur.
dan kom ik weer aan met; ik weet het niet meer…ik weet ook niet wat hij eraan kan veranderen namelijk

Nee dat kan je niet

mmm nee alles gaat gwn zoals normaal.
niks extra’s etc eigenlijk…

Het lijkt net alsof ik de relatie met mijn ex teruglees. Een relatie zonder vertrouwen is geen relatie. Ik denk dat je even afstand zou moeten nemen en alles op een rij moet krijgen want je komt op mij erg afhankelijk over. Ik zelf heb de fouten gemaakt door hem dingen te gaan verbieden etc… En nu ben ik hem kwijt en is hij ontspoord… Echt dat moet je niet doen, leer hem te vertrouwen of maak het uit. Maar hiermee kwel je jezelf echt en als je dingen gaat verbieden gaat hij dingen stiekem doen, en dan kan het steeds verder gaan.

ja, dar ben ik dus ook bang voor. Ik probeer het ook zo veel mogelijk los te laten, geinteresserd te zijn, zodat ik niet jaloers overkom etc.
Hij heeft ook al paar keer gezegd dat als het zo door gaat hij gek wordt…
Ik moet gewoon een knop in mijn hoofd vinden om dat om te zetten…maar dat gaat zo moeilijk na wat er gebeurd is. En ookal is dat verleden tijd of niet. Ik denk dat als ik nu happy etc doe het de relatie ook wat beter doet dan dat ik nu de pakke neer ga zitten…

Ik zal het er indd dan wel over hebben als het zover een keer is. Het was meer dat ik er nu mee zat en het topic opende.

en ja, die zin klopt helemaal…

Okee, moeilijk ja. Eens vertrouwen geschonden, altijd geschonden.

Je kan best uitspreken dat het niet meer voelt als voorheen, hij heeft je best bedrogen met z’n vreemdgaan.
Het is niet zomaar he.

Ruzie komt er echt niet van, als je maar blijft uitspreken dat je op die downmomenten onzekere momenten hebt.
Das niet gek in een relatie namelijk.

Moet alleen zeggen: hou jezelf niet voor de gek dat het allemaal zo mooi is.

Ja, hij heeft me er best gekwets toen…

maarja, wat kan hij doen aan die onzekere momenten van hem? k mis hem dan gewoon naast me… we zien elkaar nou eenmaal maar 2 dage…
En als we elkaar vaker zien hebben we ook geen tijd meer voor vrienden etc, wat ook belangrijk is.

die zien doet me trouwens wel veel; hou jezelf niet voor de gek dat het allemaal zo mooi is…