Hey, Ik ben een meisje van 14. En ik heb sinds kort een jongen ontmoet op een game … Ja ik weet dat het dom klinkt maar het klikte gelijk tussen ons dus ik gaf hem mijn discord en daar gingen we chatten. Na een tijdje gaven we elkaar ons nummer en gingen we ook videobellen, bellen en whatsappen. Zo ging dat wel tijdje en ik begon ook gevoelens voor hem te krijgen… En op een dag zei hij plotseling dat hij mij ook wel leuk vond . Dus vanaf toen waren we samen … Dus we besloten om een keer aftespreken (Hij woont niet heel ver weg maar hij komt wel met de trein) Dus ons plan was om zaterdag af te spreken… Ik had tegen mijn ouders verteld dat ik met mijn beste vriendin naar de stad ga want ik weet dat hun het niet goed gaan vinden als ik met iemand van het internet afspreek omdat ze denken dat het een of andere pedo is… (Wat niet waar is want ik heb hem al vaak gezien met het videobellen!)
Maar hij stuurde me vandaag dus een Whatsappje dat zijn ouders contact willen met mijn ouders… Ik begrijp het opzich wel maar ik heb al best veel problemen met mijn ouders en ik weet zeker dat ze het niet goed vinden… Ik heb ook mijn biologische vader (mijn ouders zijn gescheiden) en van hem denk ik dat het wel mag… Maar ik vind het best wel ongemakkelijk …
Kan iemand me helpen want ik weet niet echt wat ik moet doen?
X