Kan iemand mij lovetips geven..

Let niet op de titel maar ik probeer t kort te houden…

Ik heb een jongen ontmoet doordat ik en een vriendin gingen videobellen en zij ging op een andere mobiel ook videobellen met hem. Of haar broertje ofzo. Hij is de neef van die vriendin van mij. Ik weet niet meer hoe het ging maar op een of andere manier gaf haar broertje mij het emailadres van hem en zo ging ik die avond op iMessage met hem praten. Mijn vriendin maakte er een groepsbericht van maar dan met zn mobiele nr dus die kreeg ik ook vrij gemakkelijk. Sindsdien praat ik best vaak met hem op iMessage of op whatsapp. Hij is echt heel aardig en ja gwn fcking nice xd. Die dag nadat we aan t videobellen waren was die vriendin van mij bij hem voor de verjaardag van zijn vader. Haar ouders zeiden dat hij wel stoer probeerde te doen ofzo… Ze zei ook dat haar ouders s’avonds onder t eten ook dingen zeiden van ja ze passen wel bij elkaar en ik weet t niet meer precies. Paar dagen later was ik bij die vriendin en toen zei haar broertje ook van ja ze moet ook de hele tijd lachen etc. maar mijn vriendin hielp mij. Ik ontkende maar ik vond hem toen al wel leuk. T is altijd leuk op whatsapp etc. maar ik moet meestal het gesprek beginnen en als t gesprek dan dood loopt moet ik weer een berichtje sturen en dan reageert hij wel weer. Ik heb hem al 1000x gevraagt of hij mij irritant vind en ook al aan mijn vriendin maar dat vind hij niet zegt ze. Nu is t punt ik vind hem nu meer dan leuk, dat heb ik ook aan die vriendin verteld en ze vond t wel leuk en ze wil me helpen ze gaat hem vanmiddag vragen wat hij van mij vind maar ze is best wel verlegen dus miss lukt t haar niet om t niet zo opvallend te vragen en vraagt ze t niet. Hoe kan ik er anders achter komen of hij mij leuk vind? En is t btw niet best vroeg om iemand leuk vind (eem denken zaterdag ken ik hem 6 weken, naja wel eens van hem gehoord en 1x in de stad tegen gekomen maar.)
Vaag verhaal maar t punt is dus gwn ik vind iemand leuk die niet bij mij op school zit en nog maar iets meer als 5 weken ken…
Ik ben hier totaal niet bekend mee, wat kan ik doen?

Vragen of hij zin heeft om iets te gaan drinken of zo :slightly_smiling_face: Is eng maar dat is wel de beste manier om er achter te komen of hij je wel ziet zitten.

Ja, dat dacht ik al. Maar hij zit niet bij mij op school en woont 12 km van mij vandaan. Ik ben wel 2x bij zijn stageadres met vriendin langs geweest maar dat kan ik niet elke week gaan doen…

12 km valt best mee, als je gewoon afspreekt om ergens in de stad (?) wat te gaan drinken, en dan alleen met hem en niet met een vriendin. Je whatsappt toch met hem? Dan kun je het vragen, of je vraagt hem mee naar de bios ofzo, al houd ik daar zelf niet zo van omdat je niet kan praten, maar ja.

Dat kan, maar mijn ma is echt fcking ehm hoe moet je dat zeggen die beschouwt me nog als een kind als ik dan bijv. met hem wil afspreken zonder t tegen haar te zeggen gaat ze al vragen wat ik alleen ga doen etc. En ehm de bios lijkt me niet zo’n goed plan. Deze vakantie is ie al 2x geweest

Spreek wat met hem af!

het is nooit te vroeg of te laat in de liefde, ik heb m’n vriendje leren kennen op een feestje en na 1,5 week hadden we al iets ‘officieels’, en nu zijn we alweer 4 maanden samen :slightly_smiling_face:
Als ik jou was zou ik iets met hem afspreken, misschien met je vriendin erbij. Zo leer je hem ook in het echt beter kennen, want via Whatsapp gedragen sommige mensen zich anders! Je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik haha

Ja dat weet ik, op facetime (videobellen) heb ik al fcking vaak met hem en mijn vriendin gepraat en dat is altijd leuk… Ik wil wel iets met hem afspreken maar idk hoe en wat ik dan moet vragen… Hij heeft btw dit jaar examens.

Gewoon doen joh! Je zei al dat het eerder klikte, dus waarom zou er nu dan geen gesprek op gang komen? :slightly_smiling_face: En als het niet klikt, weet je dat ook meteen, maar het is in ieder geval het proberen waard, nu zit het alleen maar aan je te knagen

Hee allemaal,
Ik zit met een huge problem. Op mijn verjaardag heeft een jongen waar ik heel veel mee whatappte tegen mij gezegd dat hij me leuk vind. Ik had al langer een chruch op hem dus we kregen iets. Bijna iedere avond whatappte we minstens een uur. Hij was echt mega lief enzo. Ik kon hem echt alles vertellen en hij mij ook. We hadden het alleen nog even stil gehouden in de klas om rottige opmerkingen te voorkomen. Op een avond hadden we tot half 2 weer liggen te praten. Maar de dag erna zegt hij dat hij me niet wilde kwetsen maar dat hij me soms leuk vond dit was dus niet altijd. ik baalde dus echt want ik was mega verliefd. we hadden dan wel pas 2 weken ofzo maar toch vond ik het mega gezellig. Alleen nu komt het probleem hij heeft me mega gekwetst dus ja ik probeer over hem heen te komen. maar nu loopt hij op school de hele tijd achter me aan, wacht op me dat we samen lopen, komt bij me staan, kijkt in de klas de hele tijd naa mij en stuurt me achter ieder Wh’app bericht een “x”. ik word echt gek van de gemixte tekens die hij mij geeft. We hebben nog nooit gezoend of afgesproken maar wel veel contact gehad. dus wat moet ik nu doe???
Het spijt m voor dit hele verhaal maar ik hoop dat iemand me het uit kan leggen die meer ervaring heeft. XXX

T punt is hoe stel ik dat aan hem voor… Hij heeft op valentijnsdag van 4 verschillende mensen iets gekregen maar niet van mij…