Kan iemand mij helpen?

Hoi meiden,

Mijn beste vriendin is jarig! Ze is eindelijk 16 jaar wiehoeee! Alleen ik heb er niet meer gezien sinds groep 8 omdat we beide naar een andere school gingen en een beetje uit elkaar zijn gegroeid. Maar we zijn alsnog beste vriendinnen! Gelukkig & ik wil er dan een kaartje sturen. Maar weet iemand een leuk gedichtje hierbij?? Ik kan niks vinden op Internet & het moet te maken hebben met dat we alsnog elkaar niet vaak zien ik haar wel als mijn beste vriendin beschouw en er een geweldige verjaardag wens. Hulp? Hij meot namelijk speciaal zijn!

xxxxx

Verzin zelf gewoon een leukste tekst dat is leuker dan iets wat al bestaat …

je kunt ook zelf een gedichtje maken. Dat zou ze vast nog leuker vinden dan een gedicht van internet.
Je kunt bijvoorbeeld in het gedicht verwerken waarom jullie zulke goede vrienden zijn of wat hele speciale gebeurtenis(sen) verwerken in een gedicht…
suc6!

Kan ik niet…:stuck_out_tongue:

Sorry, ik kan je niet helpen, ben echt heel slecht in gedichten schrijven.
Maar ik heb even snel iets bedacht. Denk niet dat het echt iets is.
Rozen zijn rood.
Viooltjes zijn blauw.
Je bent ver weg,
maar ik hou van jou.

maak dan geen gedicht, maar gewoon een lieve tekst.
komt echt véél leuker over dan iets van internet.

Dear Best Friend,
Even though i haven’t seen you in a while and we both followed our both ways you know you will always be in my heart. On this special day I just wanted to say that if there comes a day when we can’t be together, keep me in your heart, I’ll stay there forever.

Is dit leuk?

waarom is het engels? (: ik denk dat het mooier is in het nederlands.

Dat klinkt altijd mooier haha

Klinkt misschien wel mooier, maar het is onlogisch vind ik. xd
Schrijf gewoon die tekst op in het Nederlands. :’)

Ik zou de tekst in het Nederlands doen :slightly_smiling_face:

Ik zou het ook zelf schrijven, en niet van internet halen.