Kan iemand mij helpen aan de titel?

Hee,
in de bloopers van draadstaal, zijn dennis en jeroen op een gegeven moment een liedje aan 't zingen en daarbij aan het trommelen op de tafel. 't klonk wel lekker, en later hoorde ik dit zelfde lied ergens in een winkel. Ik ben nu op zoek naar dat nummer, maar kan 't nergens vinden. Hieronder de link naar het filmpje van draadstaal.
het is echter heel onduidelijk en maar in een klein deel van het filmpje te zien. Het is het deel waarin Dennis en Jeroen dus aan tafel zitten als boer en boerin en beginnen te trommelen.
Ik hoop dat jullie het herkennen en mij de titel van het nummer kunnen geven.
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?v=We-SkZ9g9hc&feature=related

up xd

ik ken m niet, dus ik kan je niet helpen, sorry :slightly_smiling_face:

hmm, maakt niks uit. ik ook niet xd

toee? iemand?

Nee, sorry.
up

Jammer dat het van een slechte kwaliteit is, anders had ik t kunnen proberen met shazam ofzo :stuck_out_tongue: Maar ik betwijfel of hij dan wat gevonden had…

hmm, jaa, maar 't liedje was geloof ik eerst een vrouw die zong, en een beetje aan het eind werd dat, wat Dennis en Jeroen dus zongen, steeds herhaald.
maar toen kwam ik dus er pas aan het eind van het nummer achter dat het ‘t nummer was wat ik zocht xd en aan de rest van het nummer had ik niet zoveel aandacht besteed :pensive:

uppp

't heeft niks met fashion te maken? ;p

maar ik weet het niet, up voor jou.

even verplaatst :slightly_smiling_face:

jaa, dat weet ik xd ik was vergeten het bij het goede onderwerp te zetten.

dankuu

misschien vandaag dan? :slightly_smiling_face:

up