Kan iemand mij even helpen aub.

goedemorgen mensen, ik weet ik ben vroeg en ik denk maak effe snel een topic aan dan reageren mensen sneller, want ik sta op t punt iets te bestellen van asos.com
maar in mijn bestelling zitten ook schoenen (pumps)
maar ik ben aan het twijfelen…
normaal heb ik maatje 39 in schoenen, maar soms ook 40 ligt aan de schoen.

ik weet nu niet zeker welke maat ik moet kiezen
en er stond bij dat een 6 een 39,5 is en een 7 40,5

is er iemand die ook eens bij asos heeft besteld?

dankjewel!

Ik heb nog nooit iets besteld daar, maar als ik jou was zou ik 39,5 pakken.

misschien 6 nemen?
dan zit je dus net tussen de 39 en 40 in.
en anders zou ik gewoon 39 nemen.
je kan het anders ook terug sturen toch?

ja klopt, maar ik ben de 24e jarig,
en er stond dat ik het als t goed is 3-4 dagen voor mijn verjaardag binnen zou krijgen dus dat zou ik dan niet halen om t terug te sturen en opnieuw te bestellen.

ik wou het trouwens aant als verjaardags outfit omdat ik erna nog de stad in ga, haha

39.5. Want dan zit je of een halve maat te klein/te groot. Met 40.5 zit je of een halve maat te groot of anderhalve.

[fgcolor=#7E8085]Ten eerste, weet je zeker dat je precies dáár schoenen wilt bestellen? Want het verzenden mag dan wel gratis zijn maar retourneren kost voor jou wel geld en aangezien schoenen minder snel goed zitten dan kleding is de kans reëel dat je ze straks moet terugsturen en dan 6 of 10 euro voor niks betaald…
Er zijn ook hele leuke schoenen in Nederland te koop!
En als je het toch wilt doen is 39,5 het logischt omdat je soms 39 hebt en soms 40, dan is 39,5 juist toch de perfecte optie? (:
Succes meid!
[/fgcolor]

Heb er nog nooit iets besteld maar als ik jou was zou ik voor 39,5 gaan. Stel dat je 40,5 neemt en het is juist te groot?