Kan iemand mij alsjeblieft helpen!?

Bij mij zit er nu een jongen in de klas die ik best leuk vind, en hij mij denk ik ook want in de klas en in de pauze zit hij de heltijd naar me te staren enzo. En mn vriendinnen hebben het ook in de gaten en zeggen dat de heletijd tegen mij.
Maar als het zo door gaat, kan ik nooit met hem krijgen. Als ik van school naar huis fiets, fiets ik altijd met een vriendin naar huis, maar nu probeer ik ook om met hem mee te fietsen, maar ik kom hem nooit tegen:(
en hij heeft ook geen msn of hyves ofzo. dus kan ik het hem ook niet vragen.
Maar ik wil gewoon eerst iets meer van hem weten, want hij zit nog maar een paar dagen bij mij in de klas. Maar hij is best verlegen, dus ik weet niet wat ik moet doen!
Kan iemand mij helpen?

Zeg gewoon tegen je vriendin dat je nu af en toe niet meer met haar meefiets en ga zo met die jongen.

Ja ik weet het, dat was heel moeilijk te bedenken.

mijn vriendin die weet niet dat ik op hem ben.xd
maar ik bedoel eigenlijk dat we met zn 3e fietsten en dan kan ik daarna nog een heel eind met hem alleen fietsen, want mn vriendin die woont dichter bij school.

Vertel dan aan die vriendin dat je op hem bent, kan ze je misschien zelfs helpen door soms uit het niks “spontaan” weg te gaan zodat jullie alleen zijn.

ik denk dat als hij naar je kijkt dan is hij wel geinteresseerd in je, ik weet dat het moeilijk is maar kijk gewoon terug of begin over iets heel bijzonders een gesprek. en dat fietsen moet je gewn doen en niet denken aan je vriendin, misschien is het wel handig om het aan je vriendin te vertellen of niet als je dat prettiger vindt. Ze begrijpt het wel en jongens (de meesten) houden ervan als jij een kleine eerste stap zet.

-x-

ik kan het proberen, maar hij zit niet dicht bij mij in de klas.xd
en ik vertel het liever niet tegen mijn vriendin, want dan weet meteen heel de school het.
haha,

iemand nog andere tips?

Anders ga je gewoon een keertje met hem praten? gewoon voorstellen enzo en dan vragen waar die woont en dan zeggen van oooh dan fietsen we de zelfde weg zullen we een keer samen fietsen. Maar dan moet je nog wel niet met hem gepraat hebben xd

Is het niet handig om wel iets te zeggen tegen die vriendin?
Bv, dat je hem leuk vind, of dat je met hem wilt fietsen??
Want anders voelt zij zich misschien ook genaaid zegmaar omdat jij dan met hem alleen fietsi (A)

jaa, misschien is het wel slim om het tegen haar te zeggen, maar ik heb haar nu op msn en heb ruzie met haar… dat komt wel weer goed, maar dat heeft ff tijd nodig.

misschien iemand nog een ander idee?
ik ga wel proberen om met hem te praten enzo, want bij 1 vak zit hij tegenover mij.

Net als je vriendin heeft ook die jongen tijd nodig. Hij is al pas nieuw op school en is waarschijnlijk best nog wel wat gespannen enzo. Begin rustig aan een gesprek (in de klas of tijdens de pauze) en leer hem zo beter kennen. Maak hem duidelijk dat hij bij jou op z’n gemak kan zijn! ^^

okee, hij is blijven zitten, dus hij heeft wel vrienden enzoo.,dus hij voelt zich wel op zn gemak hoor: p

tips mogen blijven komen(a’)
iedereen alsvast bedankt!

ja, idd!
stel je voor dat jíj nieuw op een school bent en je kan leuk met een jongen praten… dat is al wel een goede start!!
Heel veel succes!! (:

Wat je kunt doen is, als hij naar jou kijkt en jij kijkt terug, lief naar hem lachen. Hopelijk (vast wel) lacht hij terug! Zo krijg je al vanzelf een beetje contact. Dan is het ook veel makkelijker om naar hem toe te stappen en wat te praten!
Succes! :slightly_smiling_face:

okee, ik zal het is gaan doen.

(met mn vriendin is het weer goed).

xx’

begin een beetje te flirten, en te praten. dat zou vast wel helpen.

succes girl!

iemand misschien nog meer tips?
morgen moet ik weer naar school, dan zie ik hem weer.
ik zal wel iets laten weten of het is gelukt.

xx’