Kan iemand mij alsjeblieft even helpen..?

Hi girlz,

Lief dat jullie even kijken in dit topic, ik hoop dat ik er wat aan heb om het op deze manier te vragen aan jullie.

Eerst even snel een verhaaltje, waardoor je het iets beter zult snappen.

Op stal bij ons is een hartstikke lief paard die ik al heel lang ken, die nu ingeslapen zal moeten worden.
Daar ga ik verder niet te veel over zeggen, maar ik had dus foto’s gemaakt van dat paard & mij, die staan op mn mobiele telefoon.

De foto’s wil ik graag op de computer hebben . maar.
Mijn mobiel , dat aansluit dingetje, waar je het stekkertje in moet doen, is beschadigd. opladen gaat wel, maar aansluiten aan de pc niet meer. het ligt niet aan het snoertje, want ik heb het al met andere snoertjes geprobeerd.

'Voor mij is het heel belangrijk dat ik de foto’s op de pc kan krijgen, maar hoe?

Heeft iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Alvast heel erg bedankt…

xxx <3<3
Marieke.

naar een andere telefoon met bluethoot sturen en drn op de computer

Wauw, wat een probleem …

via bluetooth.
moet je even in het boekje kijken hoe het precies werkt, want ik weet niet wat voor mobiel je hebt enz.

Zoals al gezegt is: via bluetooth. En anders naar iemand doorsturen en vragen of die gene ze op de computer wilt zetten?

Bluetooth heb ik geprobeerd, maar het rare is dat dat niet werkt, dan komt er iets van: 'ongeldig document’ofzo.
echt heel weird. =/

mischien gewoon met een digitale camera foto’s maken of is het paard al in geslapen?

Ik dacht even dat je mijn nichtje was totdat ik je naam zag. xD
Haar paard is vandaag ook worden ingeslapen.

Heb je wel een bluetooth usb ding?
En het ingesteld op je pc/laptop?
Anders werkt het idd niet.

Heb je niet zo een cd gehad, dat je een bepaalde software moet hebben voor je computer om bestanden over te kunnen brengen?

Soms wil het daar aan liggen, dan moet je het even opnieuw installeren.

heb je niet zon kaartje in de telefoon dat je eruit kan doen en die je dan in de pc kan doen?
dat heb ik namelijk

je zou naar de winkel kunnen gaan waar je hem hebt gekocht en daar vragen of ze je kunnen helpen?

wel goed zeggen dat je de foto’s wilt houden want soms als ze het maken worden je bestanden gewist.
heel veel succes en sterkte!

-

Nee, jammer genoeg niet. heb het geprobeerd, maar het is maar een heel klein kaartje, en die kan er nergens in…

Ja, zou ik kunnen doen, maar vaak moet 'ie dan opgestuurd worden en gerepareerd worden, en dat kost meestal ontzettend veel geld…
Dankjewel. <33

Nee, geen cd.
is ook niet nodig, want eerst kon 'k hem wel altijd goed aansluiten aan de pc, het ligt er gewoon aan dat de aansluiting in m’n mobiel kapot is. 'k kan hem ook niet meer opladen namelijk…

Dus ook al zou bluetooth het doen, dan kan dat niet, omdat m’n mobiel niet eens meer aan kan.

allemaal heel erg bedankt voor alle reacties in ieder geval!! <33 :slightly_smiling_face:

Als het paard nog niet ingeslapen is zou je ook een andere telefoon of camere lenen om daar alsnog foto’s mee te maken.

Tsja, maar ze is nu best wel ziek eigenlijk , en ik heb echt foto’s van een paar weken geleden, lekker buiten enzo, en dat ze nog heel vrolijk is.

Nu is ze echt nog een beetje tsja, heel zwak enzo. niet meer echt in staat om goed op foto’s te staan zegmaar… dusja.

Ik had een nieuw kabeltje gekocht op marktplaats, daar zou je eens kunnen kijken…
En sterkte trouwens!

als zij dit graag wil hoef je er alsnog niet zo’n overbodige reactie te plaatsen. is voor haar toch helemaal niet leuk?

OT: Indd zoals al is gezegt gewoon via bluetooth sturen naar 1 van je vriendinnen die de foto’s wel op de pc krijgt via haar mobiel. :slightly_smiling_face:
sterkte meid!

Ach…
SECONDMISTAKE: wat een rót-reactie!
Zou jij het leuk vinden als jouw huisdier werd ingeslapen en je daar een hele mooie foto van hebt en dat je hem niet op de pc krijgt?
Dacht het niet!
Naast bluetooth zou ik het niet weten…
Sterkte meid! (L)

Xx