Kan iemand me vertellen of twilight echt zo'n leuke film is?

je kan hem toch ook eerst downloaden?(:
Maar ik hou helemaal niet van films/boeken van fantasie, vampiers enz. maar ik vond Twilight wel een leuk en goed film!

Het is geen horrorfilm.
Of je 'm leuk vindt, hangt af van hoe jij bent.
Als je moet kotsen van melige romantische tafereeltjes, zou ik 'm niet kopen.

ik vind het erg leuk ! <3 vooral Edward (A)

Ik vind het een erg leuke film!

Geen idee heb hem nog nooit gezien en ga hem niet kijken ook. Ik vind die edward en die andere gasten vreselijk :’) Ik irriteer me er aan dat iedereen zo kwijlt over die films. Misschien het boek ?

Ik kijk wel gewoon lord of the rings. Dat is pas een film.

Het is totaal geen horror, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik vind het een hele leuke film en ben ook verslaafd aan de boeken. Zeker een aanrader dus!

tis een kutfilm

Toen ik Twilight keek, was ik helemaal weg van de eerste twee boeken. Ik neem aan dat ik de film daarom zo leuk vond/vind. Maar ik zou hem zeker een keertje kijken als ik jou was, maar misschien is het leuker om eerst het boek te lezen. (:

Leuk is subjecief… dus bepaal gewoon zelf wat je van een film vindt in plaats van aan ons te vragen of we hem ‘leuk’ vinden. Zo kunnen er wel 100 topics aangemaakt worden.

Ik vind het de slechtste film die ik ooit gezien heb.

Het is wel leuk maar je kunt hem beter online kijken.

Ja super leuk!

Ik vind het geen superleuke film, het verhaal was niet geweldig en de acteurs soms ook niet. Maar hij is opzich wel te doen =)

Ik haal mijn fantasie liever uit andere films/boeken/dingen

jawel. ik vind het hele mooie films. inderdaad zoetsappig, maar mooie omgevingen ook en effecten. en ik vind het goed gespeeld. ik houd ook niet van horror, maar daar is niks van in twilight te vinden (:

Ik vind het een leuke film
Waarom huur/Leen je hem niet bij de bieb/videoshop/vriendin
Of stukjes op internet opzoeken… dan weetje of het een beetje in jouw smaak valt