Kan iemand me vertellen of twilight echt zo'n leuke film is?

Ik sta op het punt om de film twilight te kopen, omdat iedereen de film zo leuk blijkt te vinden.

Ik hou niet veel van horror films, maar zouden jullie me de film aanraden?
thanx,

Horror film? Laat me niet lachen. Het is echt de meest zoetsappige shit die je kan vinden en ik vind het persoonlijk een hele erge kutfilm/kutserie, maar als je houdt van over the top kleffe films is het een aanrader.

Ik weet wel leukere films die je kunt kopen.

Nou het is zeker geen horror…
Verder vind ik het boek beter dn de film, maar dat is vaak zo.
Ze maken heel rare gezichtsuitdrukkingen en bella vind ik een vervelend personage (al zijn de meningen daarover verdeeld). Maar verder wel een leuke film.

Ja? Ik dacht dat het zo’n horrorfilm was met vampierenlove

Ik vond het ook geen leuke film. Snap niet helemaal waar de halve vrouwelijke wereld nu zo over ligt te kwijlen :face_vomiting:

het is gewoon een roman met vampieren.
in het begin vond ik hem ook heel leuk,
maar nu heb ik echt zoiets van; …

Ja ik vind het een leuke film

.

Ik heb de film, en ik lees de boeken ook, ja, ik vind het leuk dus ook al vind de hele wereld van niet haha. Het is absoluut geen horror.

ben ik de enige? Ik vind de boeken en de film super hoor, iedereen heeft toch dosis fantasie nodig? :slightly_smiling_face:

Ik heb het nog nooit gezien, het lijkt me eigenlijk ook helemaal niet zo boeiend.

Ik heb de film ook gekeken naar aanleiding van alle positieve verhalen. Na afloop dacht ik echt; What the fuck…? Is dit nou hetgeen waar iedereen zo lijp van is?!

Harry Potter ftw x)

Ik vind het een leuke roman :slightly_smiling_face:
Persoonlijk vind ik de eerste film het leukste, de rest is wat minder.
De boeken zijn sowieso veel leuker :grinning:

Kijk de film ander s eerst online-…
zie dan of je m wilt kopen

Ik had eerst de film gezien en toen de boeken gelezen.
Film vond ik al erg leuk, boeken nog beter. Dus als je eerst het boek leest en dan de film ziet kan het wel een beetje tegenvallen.

Maar deel 1 is zoizo het beste dus ja ik zou hem wel kopen. Met die m&m actie kon je hem toen gratis krijgen.

Haha het is zeker geen horror, ik vind Twilight wel een film die je gezien moet hebben, maar zó super is ie nou ook weer niet.

Je bent niet de enige, ik hou van twilight
(& het is allesbehalve een horrorfilm