Kan iemand me verder helpen - Sims 3 gedowload hoe nu verder

Heej
ik heb de sims3 geinstalleerd maar als ik start dan krijg ik dit:
gamedisk is niet gevonden! voer de sims 3 gamedisk in voor je verdergaat.

weet iemand wat ik nu moet doen?
er staat wel een crack bij maar die start niet op, dus ik denk niet dat die dit doet…

Edit*

Ik heb hem neergezwet in: game en dan bin.
maar hij doet het nogsteeds niet?
ik overschreef wel andere bestanden maar geen verandering…
hij blijft maar vragen om de cd !!

je hebt de crack nodig als je het wilt spelen.

Meestal moet je de crack naar je sims map verplaatsen en als ie dan vraagt of je het wilt vervangen/overschrijven moet je ja klikken.

Ik weet niet wat precies en waar je het gedownload hebt, maar misschien moet je een Virtual Drive gebruiken, zoals Daemon Tools Lite.

je moet de crack naar de .exe file plakken en dan de orginele eerst van naam veranderen,bijv. een 1 erachter zetten ofzo en dan kan je spelen zonder cd :wink:

Ik heb hem neergezwet in: game en dan bin.
maar hij doet het nogsteeds niet?
ik overschreef wel andere bestanden maar geen verandering

je moet het zo doen;
je hebt dus de crack,dan klik je op knippen,dan ga je naar ;C/programfiles/TSbin en dan zie je daar de echte .exe file staan,dan klik je op naam veranderen en dan doe je bijv. sims3org.exe en dan die je de crack daar plakken (de crack heeft dus de gewone naam) en dan kan je spelen :slightly_smiling_face:

up

uup

Download het programma alcohol 120%
als je dat hebt gedaan,
kan je dan even een printscreen maken nadat je het programma hebt geïnstalleerd en geopend?
de mijne is namelijk verlopen ö

en wat is dat dan?

Die maakt een 'schijf’aan op je computer, zodat je computer denkt dat er een cd in zit, terwijl dat niet zo is.

ik had hetzelfde probleem als jou,
en ik heb het daarmee opgelost. (:

IS het wel veilig?
en waar kan ik het dowloaden :grinning: ?
Ik snap dat met die screenshot nog niet helemaal :open_mouth:

Ja, helemaal veilig haha.
ik zal even googlen voor je.

en ehm,
als je het programma hebt gedownload en geïnstaleerd, dan open je heb, en dan maak je even een printscreen,
en dan upload je die en plaats je die hier, zodat ik kan zien wat je moet doen. (:

http://www.downen.nl/download/alcohol120.php

dit krijg ik, snap er niiiks van

http://i35.tinypic.com/2mqvtag.jpg

ik werkt met Daemon tools of powerISO maar dat zal wel lijken op andere programma’s dus hier de uitleg:

-je start daemon tools (of iets anders) op en je klikt op ‘‘mount image’’
-dan ga je naar de locatie waar je je spel hebt opgeslagen,klikt desims3.exe (ik weet niet hoe het er staat maar in elk geval dat ding waarop je klikt als je normaal dat spel opstart) en dan gaat die hem ‘‘mounten’’,dus dat hij een schijf erbij maakt.
-dan gaat hij het spel vanzelf installeren en moet je die cijfertjes invullen wat je bij elke sims-spellen moet doen.
-dan gaan hij installeren en dan wachten tot hij klaar is.
-dan doe je het originele .exe bestand een andere naam geven,en knip en plak je de crack naar de locatie waar die originele .exe ook staat,dat is waarschijnlijk C:/program files/electronic arts/de sims 3/TSbin. nu staat die crack daar met de naam van de originele,en dan klik je daarop en dan start het spel op.

ik hoop dat je het nu snapt XD

Waarom koop je em niet gewoon? :stuck_out_tongue:

Je kunt ook gewoon effe een nieuwe crack downloaden. Waarschijnlijk is hij dan niet goed, want je hoort hem niet iedere keer te hoeven mounten voordat je hem kunt spelen.