kan iemand me hier mee helpen met dit probleem??

ik heb voor de eerste keer verkering met een jongen hij is 12 jaar en ik 14.
we zitten bij elkaar in de klas. er zijn ook nog 2 andere bij ons in de klas die verkering met elkaar hebben.
mijn probleem is nou.
ik wil eigenlijk wel met hem gaan zoenen (1e keer voor mij) en handje vast houden.
maar ik weet niet wanneer ik dat moet doen want ik vroeg laatst of hij een keer wou afspreken toen zij hij dat hij niet graag afspreekt. ik vind dat best raar want ik vind dat je als je verkering hebt dingen samen moet doen. en hij zegt dan ik ben pas 12.
en als hij eens wat wil doen wil hij het met die andere 2 stelletjes erbij doen na de bios ofso. maar ik wil eigenlijk gwn verder gaan maar weet niet hoe.
waarom zou hij niet willen afspreken??
ik hou echt super veel van hem :couplekiss_man_woman:

Omdat hij pas 12 is.

waarschijnlijk ben jij ook zijn eerste vriendinnetje en misschien vind hij het allemaal eng omdat het nieuw voor hem is.
je kan toch met dat andere stelletje naar de bios gaan en daar zijn hand vast pakken
en misschien ook nog wel zoenen
overhaast niet als hij het allemaal niet wilt

Waarschijnlijk is hij er nog niet klaar voor. Als hij dat wel is, komt die zoen vanzelf. Dat spreek je niet af. Vergeet niet dat hij nog maar 12 is, hij geeft het zelf ook aan dat hij er waarschijnlijk nog niet klaar voor is.

Ik denk dat ie nog niet vanalles wilt doen.
Niet te overhaasten.
Wacht gewoon en als jullie afspreken en alleen zijn vindt hij handje vasthouden misschien ook niet meer zo eng.

Natuurlijk vindt hij het eng, dit is allemaal nieuw voor hem. Laat hem even op gang komen, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik denk dat hij gewoo niet zoveel met meisjes heeft nog, hij is 12, jongens lopen sowieso al achter in de pubertijd, dus eh, hij vind je misschien niet leuk maar denkt er gewoon niet aan. dat kun je niet dwingen.

ik vind het ook nog best eng allemaal ik heb dit zelf ook nog nooit gedaan. maar ik weet geen zeg maar romantisch of stil moment
en een vriendin van mij had zo gevraagt zou jij haar handje willen vast houden zij hij : ja dat wil ik wel.
maar ja er is gwn geen moment voor

en hij zegt dat hij wel al paar vriendinnen heeft gehad maar of hij daar mee heeft gezoend wee ik niet

:’)

Misschien gewoon uit school een keer vragen of hij nog even mee gaat naar de dorp/stad. Dat klinkt wat minder bedreigend dan een afspraakje!

dat hebben we al best vaak gedaan ff na het centrum ma dan gaan andere ook mee en durf iik het niet zo gauw om zn handje vast te houden :blush:

miss dat je beter een jongen van de je eigen leeftijd kan zoeken, want meisjes zijn sowieso al mentaal ouder dan jongens met dezelfde leeftijd en er zit ook nog 2 jaar tussen jullie.

Hoe lang hebben jullie dan met elkaar? Want je zegt dat je van hem houdt…?

Dit wordt gewoon helemaal niks. Dus ga maar van je leven genieten en wacht tot de juiste jongen op je pad komt.

Als je zoveel van hem houd durf je zn handje ook wel vast te houden.

anderhalve maand

ik denk dat hij het nog eng vindt ofzoo en misschien denkt hij dat zn vrienden het raar vinden of zo. ik denk dat die op een gegeven moment wel los komt…

Als ik dit soort topics lees, dan heb ik het idee dat girlscene misschien niet meer echt voor mijn leeftijdscategorie bedoelt is. :’)

Lol ik ook =P Maar er zijn toch weer andere dingen waarvan ik denk ja dat hoort wel bij mijn leeftijdscategorie haha