Kan iemand me helpen?

Het gaat om mijn kamer, ik ga hem opnieuw inrichten enzo. De muren worden gewoon cremekleurig of iets in die richting. Het word dus een naturelle kamer maar ook een beetje met bruintinten enzo, oke dit is heel slecht uitgelegd maar echt uit zo’n tijdschrift ik ben al heellang aan het zoeken voor voorbeelden maar dat kan ik niet vinden.

Nou was mijn vraag past wit daar ook bij of valt dat net niet onder naturel is dat niet iets te ja hoe zeg je dat…
En vinden jullie (als je me snapt :stuck_out_tongue:) dit ene mooie stijl en weten iemand die goed met kleuren om kan gaan ofzo ook hoe ik dit het beste kan doen en welke kleuren en ook voor meubels welke houtkleuren hierbij horen enzo.

Ik hoop dat jullie het een klein beetje voor je zien sorry voor de slechte uitleg ik zie het echt helemaal voor me zegmaar maar ik kan het echt niet uitleggen.

Xxx

UP!

never mind

Geduld is een schone zaak.

hihi, i know maar ik denk niet dat iemand het vat dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt en ja ik denk dat wit er heel mooi bij staat, maar je moet wel zorgen dat het niet alleen maar naturel is anders word het saai. Misschien kun je wat accesoired kopen in lichte tinten roze, dat staat daar echt heel mooi bij. Denk bijv. aan lichtroze kaarsjes, kussentjes, lampen etc.
Hoop dat je er wat aan hebt!

Tanx :grinning: ik denk ook wel dat dat mooi is en ik wil ook iets met donkerbruin denk ik maar dat hoord sowiezo wel bij naturel denk ik.

heee, als je al naturel/creme met bruin doet zou ik er geen wit bij doen, dat staat niet zo mooi vind ik zelf, maarja dat verschilt natuurlijk per persoon…

ga je ook nog een behang met barokprint doen? dat kun je ook met creme/bruin doen en dat vind ik altijd zo mooi… (a)

ja ik twijfelde daar al over volgens mij breekt wit het zegmaar een beetje af uhm… haha vage zin ik weet ff niet hoe ik dat moet zeggen. Barokprint ga ik niet doen denk ik vind ik een beetje druk of ik moet echt iets vinden waar ik verliefd op ben ofzo maar was ik niet van plan.

up

Ik wil ook zoiets voor mijn nieuwe kamer. Ik doe dan lichte muren of bruin, daar ben ik nog niet helemaal uit. Iets van aardetinten. En de inrichting doe ik met babyroze of oudroze. Ik vind dat wit trouwens er ook mooi bij kan! Misschien kan je op site’s als droomhome.nl en bij google op zoekwoorden: ‘interieur’ foto’s vinden.

Dankje :grinning: ik ga snel kijken, en succes alvast met jou kamer

upje voor mij :flushed: